14 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben het wel gedaan. Waarom twijfel je? :)

2 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft de siroop gekregen en vond het heel lekker 😅 Waarom twijfel je?

2 maanden geleden

Wij hebben de rotavirus niet gegeven, hoeft niet

2 maanden geleden

Wij doen het zowiso, mijn oudste is voor vaccinatie reeds in ziekenhuis beland met rota, dus als je dat kan voorkomen door 1 simpel ding dan doe ik dat

2 maanden geleden

Reactie op Sasi1208

Wij doen het zowiso, mijn oudste is voor vaccinatie reeds in ziekenhuis bel ...
Je beland met de beide in het ziekenhuis, alleen als je de rota laat zetten word je verzekerd anders niet

2 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Mijn dochtertje heeft de siroop gekregen en vond het heel lekker 😅 Waarom ...
Dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde omdat ik niet zeker was of het iets nieuw is of iets dat al even toegediend werd.. maar als ik de reacties hier zo lees ben ik geruster.. ik had de virus en de siroop ook nog niet eerder gehoord.. vandaar mijn bezorgdheid..☺️

2 maanden geleden

Reactie op opaarde

Je beland met de beide in het ziekenhuis, alleen als je de rota laat zetten ...
Hey, dus jullie hebben het niet laten zeten? En mag ik vragen waarom dat jullie het niet hebben genomen?

2 maanden geleden

Reactie op sharverb

Wij hebben het wel gedaan. Waarom twijfel je? :)
Dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde omdat ik niet zeker was of het iets nieuw is of iets dat al even toegediend werd.. maar als ik de reacties hier zo lees ben ik geruster.. ik had de virus en de siroop ook nog niet eerder gehoord.. vandaar mijn bezorgdheid..☺️

2 maanden geleden

Reactie op hilal1995

Dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde omdat ik niet zeker was of het iet ...
Ik werk in de kinderopvang en heb al regelmatig kindjes gehad die werden opgenomen door het virus dus daarom hier zeker gegeven en dat het geen spuitje was maar een siroopje vond ik ook wel heel goed! ☺️

2 maanden geleden

Reactie op hilal1995

Hey, dus jullie hebben het niet laten zeten? En mag ik vragen waarom dat ju ...
Neen, we vinden het geen meerwaarde voor de baby... het is ook maar drie jaar geldig

2 maanden geleden

Wij hebben dat wel gedaan. Wel paar daagjes krampen van gehad maar beter een paar krampjes dan in het ziekenhuis te belanden :)

2 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Ik werk in de kinderopvang en heb al regelmatig kindjes gehad die werden op ...
Heel erg bedankt! Om je ervaring te delen☺️ indedaad beter een siroop dan een een vaccin dan hebben ze geen pijn🥰

2 maanden geleden

Reactie op Dorien11111

Wij hebben dat wel gedaan. Wel paar daagjes krampen van gehad maar beter ee ...
Heel erg bedankt voor je reactie!!

2 maanden geleden

Reactie op opaarde

Neen, we vinden het geen meerwaarde voor de baby... het is ook maar drie ja ...
Dankjewel