Hallo,
Graag wil ik eens horen of mamas het rotarix vaccin/siroop hebben genomen voor jullie zoon/dochter? Ik weet niet goed wat ik erover moet denken.. onze pediater adviseert het wel..
Wij doen het zowiso, mijn oudste is voor vaccinatie reeds in ziekenhuis beland met rota, dus als je dat kan voorkomen door 1 simpel ding dan doe ik dat
Mijn dochtertje heeft de siroop gekregen en vond het heel lekker 😅
Waarom ...
Dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde omdat ik niet zeker was of het iets nieuw is of iets dat al even toegediend werd.. maar als ik de reacties hier zo lees ben ik geruster.. ik had de virus en de siroop ook nog niet eerder gehoord.. vandaar mijn bezorgdheid..☺️
Dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde omdat ik niet zeker was of het iets nieuw is of iets dat al even toegediend werd.. maar als ik de reacties hier zo lees ben ik geruster.. ik had de virus en de siroop ook nog niet eerder gehoord.. vandaar mijn bezorgdheid..☺️
Dankjewel voor je antwoord. Ik twijfelde omdat ik niet zeker was of het iet ...
Ik werk in de kinderopvang en heb al regelmatig kindjes gehad die werden opgenomen door het virus dus daarom hier zeker gegeven en dat het geen spuitje was maar een siroopje vond ik ook wel heel goed! ☺️