Ik moet vanaf nu op advies van de gynaecologe elke avond een vaginale tablet Utrogestan inbrengen om mijn baarmoeder te kalmeren.
Gisteren voor het eerst gedaan en sinds vannacht onophoudelijk buikkrampen in mijn onderbuik (voelt als menstruatiekrampen). Zou dit een bijwerking kunnen zijn? Hier toevallig iemand ervaring met Utrogestan en iets gelijkaardigs meegemaakt?
Utrogestan is idd om te kalmeren en vroeggeboorte tegen te gaan... Als je echt zo'n krampen hebt zou ik contact opnemen... Dit zou in mijn ogen en ervaring niet van de utrogestan zijn.
Ik zou even horen bij de gyn. Horen kan nooit kwaad. Denk ni da het de bedoeling is dat je er buikpijn van hebt als je ze net moet nemen om alles te kalmeren
Ik zou even horen bij de gyn. Horen kan nooit kwaad. Denk ni da het de bedo ...
Gisterenavond nog op spoed geweest en onderzocht door gynaecoloog. Alles is oké met de baby. De krampen hebben gelukkig geen invloed op de lengte van mijn baarmoederhals. Normaal kunnen de krampen niet door Utrogestan komen, maar geen idee wat dan wel de oorzaak is... Vandaag nog steeds last van en ook erg misselijk... Hopelijk helpt het met wat rust...