Hallo lieve mama's
Ik ben ook dit moment 25 weken en 3 dagen. Ik heb een heel onrustig weekend achter de rug. Zaterdag rond de 9 uur. Kreeg ik harde buiken. Deze deden pijn en trokken tot in mijn rug. Op aanraden van mijn vroedvrouw heeft ze me toch doorverwezen naar het ziekenhuis omdat het toch nog vroeg is en dat ze toch weet had dat het toch een begin van arbeid kon zijn. Op materniteit hebben ze me goed ontvangen. 1 uurtje monitor voor de eerste keer achter de rug. Opzich doet ons kleintje het goed. Na de monitor naar de gynaecoloog geweest van wacht en hij heeft me gerust gesteld. Baarmoederhals is goed en nie verkort of open. Hij heeft uterogestan opgestart om de baarmoeder stil te houden.
Heeft iemand dit nog ervaren? Ik heb wel een beetje bang dat ze me vanaf eind april op rust gaan zetten al.
Een kleine ongeruste mama!
Oja bij mijn eerste zwangerschap ook moeten gebruiken. Had ook pijnlijke harde buiken aan 25 weken en gynaecoloog dacht dat ze te vroeg zou geboren worden dus nog even had ik iets gekregen voor longrijping bij de baby.
Uiteindelijk was ik overtijd 😆🙈 maar moest wel direct platte rust nemen
Hey,
Ik ben 5 maanden en heb ook last van harde buiken.
Vooral proberen wat rustig te houden.
En geen zware dingen doen
Zoals dingen oppakken of te veel bukken.
Eventueel meta relax nemen.