10 Reacties
7 maanden geleden
Vruchtwater ruikt inderdaad anders. Is moeilijk uit te leggen hoe het ruikt. Sommige zeggen dat het zoet ruikt andere zeggen dat het naar niets ruikt. Voor de zekerheid kan je dit laten testen op materniteit. Aan gezien je er al langer last van hebt, lijkt het me eerder urine. Onze sluitspier is wat verslapt. Best dat je ook oefeningen doet voor de bekkenbodem te versterken dan train je die spier op en heb je minder kans dat het na de bevalling blijvend urine verlies is.
7 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Oh welke gebruik jij? Misschien is dat ook wat voor mij. Heb nu normale maa ...
In die kruidvat hebben ze incontinentie inleg kruisjes! Bij mij werken die mega goed dus ik gebruik deze (wel de grootste maat, zo past die volledig in je onderbroek) hopelijk helpt dit een beetje! Succes 🍀
7 maanden geleden
Ik moet van de vroedvrouw vanmiddag toch even laten checken op vruchtwater. Zelf denk ik wel dat het gewoon urine is. Vandaag let ik meer op het goed uitdruppelen en afvegen zeg maar en is het al een stuk minder. Ook krijg ik het sneller als ik aandrang heb. Maar zal het advies maar volgen. Bij mij is het tot nu toe wel een vermoeiende zwangerschap, als in steeds weer iets.. eerst had ik steeds bloedverlies, toen harde buiken die niet over gingen en nu dit weer. Hopelijk is het in orde vandaag en blijft het even zo….
7 maanden geleden
Heb ik ook last van, soms zit ik in de zetel en lijkt het of ik ieder moment kan plassen. Het is precies ook wat een aandrang.
Wanneer had je bloedverlies? Hier heb ik momenteel wat last van. Is wel slechte enkele druppels