8 Reacties

7 maanden geleden

Ik stond vrijdag meer dan 160 en ben gisteren een uitgebreide laten doen.die was in orde dus zeker niet panikeren

7 maanden geleden

Ik moest meteen een grote doen, daar werd me gezegd dat je mag stijgen tot 180mg/dl (wel op 75mg glucose) en je na een uur onder 150mg/dl zou moeten zitten. Als je waarden te hoog zijn voor de kleine suikertest doen ze die uitgebreide voor de zekerheid, zal dus even afwachten zijn maar uiteraard heb je altijd meer kans dat het oké is, ik duim alvast!

7 maanden geleden

Reactie op jeska24

Ik stond vrijdag meer dan 160 en ben gisteren een uitgebreide laten doen.di ...
Ik gisteren dus 145 en moet morgen voor de uitgebreide. Hopelijk toch goed nieuws

MOD

7 maanden geleden

Ik had gisteren 136..niet zover boven en vanmorgen de uitgebreide gedaan. Ikzelf vond het niet fijn 😖 3x hebben ze geprikt in dezelfde ader en dus een blauwe plek daar 🙄 ik moest bij het toekomen direct bloed nemen en daarna 75mg glucose drinken, na 1h nogmaals prikken en daarna nog een uur later nog eens prikken 🙈 Normaal weet ik morgen de resultaten maar denk dat deze wel goed zullen zijn want gisteren hebben ze me opgebeld na 1h. Heel veel succes met het drinken en owja neem iets mee om je bezig te houden want is best wel lang

7 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ik had gisteren 136..niet zover boven en vanmorgen de uitgebreide gedaan. ...
Ja idd was van mij ook zo gisteren.ik moest om 8h nuchter zijn en ben pas om 9h binnen gemogen.ook 3x geprikt ma wel via een katheter.idd neem ma iets mee een boek of zo.ik mocht ook geen beetje water drinken was schele van dorst😮‍💨

MOD

7 maanden geleden

Hoe is het gelopen? Hier gelukkig zijn de waardes wel goed de 2de x. Vraag me alleen of of het verder in de zwangerschap in het oog word gehouden of niet?

7 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Hoe is het gelopen? Hier gelukkig zijn de waardes wel goed de 2de x. Vraa ...
Mijn tweede resultaten waren wel goed. Gelukkig! Nee nu doen ze er niets meer mee of checken ze het niet meer specifiek

7 maanden geleden

Ik heb woensdag mijn suikertest gehad en stond aan 143. Gisteren dan de uitgebreide gehad en na 1u was het 181 ipv 180, en woensdag gaan naar diabetes verpleegkundige