11 Reacties

MOD

6 dagen geleden

Klinkt alvast super spannend 😀 ik denk als je goed voorbereid bent en vooral voeding/pampers/fopspeen enzo mee heeft dat het wel goed komt 😘 En erna gewoon samen genieten met je gezin ❤

6 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Klinkt alvast super spannend 😀 ik denk als je goed voorbereid bent en voor ...
Ik geef nog steeds enkel borstvoeding dus haar eten kan ik alvast niet vergeten 😅

MOD

6 dagen geleden

Reactie op LiezeD94

Ik geef nog steeds enkel borstvoeding dus haar eten kan ik alvast niet verg ...
Zoveel te beter dan 😂

6 dagen geleden

Trein vind mijn baby heel leuk, hij kijkt graag uit het raam als hij wakker is en slaapt er ook goed in de buggy. Enkel met de buggy moet je goed kijken of er in het station een lift is (indien je spoor hoger of lager is dan de begane grond), in Antwerpen-Berchem Station is dat bijvoorbeeld niet en daar stond ik mooi zonder ik er bij na had gedacht 😄

6 dagen geleden

Reactie op charlottewtrs

Trein vind mijn baby heel leuk, hij kijkt graag uit het raam als hij wakker ...
Mijn mama gaat ook mee dus kunnen we hem wel samen opheffen als het moet! Maar goed dat je het zegt want hier had ik nog niet aan gedacht 😅

6 dagen geleden

Dat gaat geen probleem zijn. Neem een extra dekentje mee. Kan je je pruts "rechter" zetten in de buggy zoals op de foto dat ik met mijn zoontje gedaan heb. Dat is ook leuk kan ze mee kijken en moet jij ze niet dragen 😁

6 dagen geleden

Wij hebben er net een vliegreis opzitten van 4,5u en heeft ons manneke gewoon op schoot gezeten beetje geslapen in mijn armen en af en toe aan de borst zeker met het stijgen en dalen. Verder wat speelgoed en spuugdoekje bij de hand. In de trein kan je als het moet zelfs verversen in de reiswieg van de kinderwagen. Als je niet in de spits reist heb je sowieso wel een zitplaats neem ik aan? Sowieso alle eerste reizen even spannend denk ik. Gaat wel meevallen zeker als je niet alleen bent kan de ander alles aangeven wat je nodig hebt

5 dagen geleden

Reactie op charlottewtrs

Trein vind mijn baby heel leuk, hij kijkt graag uit het raam als hij wakker ...
Berchem station is idd vreselijk! Met een joolz geraak je ook niet door de deuren van de wagons. Ook vervelend!

5 dagen geleden

Al enkele keren op stap geweest met de trein. Als je met 2 bent inderdaad ideaal om in en uit de trein te geraken of op het perron. De ene keer slaapt mijn dochter de hele rit, de andere keer kijkt ze gefascineerd uit het raam. Als je een iets bredere buggy reist inderdaad even kijken waar je opstapt. Bij de oude rode treinen past de mijne (mutsy) niet tussen de deurtjes dus heel de rit op de grond gezeten want ze was aan het slapen 😅 Bij dubbeldekkers en de nieuwe treinen kan je kiezen voor een fietswagon, daar past een buggy zeker tussen

MOD

5 dagen geleden

Veel plezier alvast vandaag!

5 dagen geleden

De trein ritjes gingen heel goed en het was een hele mooie dag! 4 generaties samen op stap ♥️ alleen de dutjes waren nogal kort dus hopelijk gaan we nu een goede nacht tegemoet 🍀