4 Reacties

10 maanden geleden

Bij ons was het een meisje en mijn partner was ook niet super blij mee😕 I know how it feels, ik was echt niet goed van hele nacht niet geslapen en zitten wennen omdat ik het erg vond voor ons dochtertje. Hij heeft het ondertussen geaccepteerd en wil ook alleen maar dat ze gezond is en ik ben zeker dat hij een super papa gaat zijn! Zij zal zeer geliefd en verwend zijn want is de eerste meisje in de familie zij zijn alleen met 3 broers en zijn broers hebben alleen maar jongens dus rest van de familie was wel blij

10 maanden geleden

Vorig jaar had mijn vriend het zelfde gezegt maar vooral het belangrijkste dat het gezond was. Uiteindelijk draaien mannen bij. Het is een ideaalbeeld van de man. Maar geloofd me vrij een dochter is een papa's oogappel en zijn ze uiteindelijk blijer mee dan het gedacht van een jongen Bij ons was het. Ik hoop op een jongen maar ik ben al heel blij als het gezond is. Nu vant zelfde. Maar mannen zijn niet teleurgesteld maar ze zijn een verschoten en moeten het even verwerken maar zijn er uiteindelijk ook heel blij mee.

10 maanden geleden

Reactie op Iona4

Bij ons was het een meisje en mijn partner was ook niet super blij mee😕 I ...
Dat poppemieke van jullie gaat verwent worden en zeker en vast goed beschermd worden!

10 maanden geleden

Ik heb altijd gedacht dat mijn partner per se een jongen wou. Nu is het ook een jongen. Toch zei hij vlak voor de echo nog dat hij een meisje ook wel graag zou willen. Het maakte hem eigenlijk niet zoveel uit. Zeker na onze ervaring met zwangerschapsverlies vorig jaar, heb ik de indruk dat we beiden gewoon heel erg hopen op een gezond kindje. En da’s toch ook het belangrijkste eigenlijk? Zoals hierboven ook al eens gezegd is, uiteindelijk draait zowel man als vrouw wel bij denk ik qua geslacht. Zolang je maar graag kindjes ziet/wilt, kan het geslacht toch niet de hele ervaring verpesten? Alles komt goed 😉