3 Reacties
6 maanden geleden
Herkenbaar.. krijg hier nu al super veel kleren, speelgoed en beren die we echt niet mooi vinden en het is ook gewoon zo veel terwijl we echt niet goed tegen rommel / een overdaad aan spullen kunnen. En hoewel we dit al vriendelijk en beleefd gezegd hebben, blijven ze ermee af komen. Vind het ook super frustrerend en vervelend maar ze doen het uit enthousiasme dus kan ook niet echt boos zijn 🙈 iemand raadde mij aan om een doos op zolder te zetten en daar alles in te steken dat ik niet wil hebben. De spulletjes in die doos gaan we dan uiteindelijk schenken aan kindjes die er wel heel blij mee zullen zijn
6 maanden geleden
Je kunt het ook op Vinted zetten later! Maar ik heb juist wel kleding e.d. op de lijst gezet zodat mensen weten wat onze stijl is. Ik heb in het tekstje ook gewoon gezet dat we graag zulke kleding krijgen (ik krijg een meisje en houd van bloemetjes kleedjes bijvoorbeeld maar niet van jogging outfits, dat draag ik zelf ook niet). Ik hoop dat mensen als ze iets kopen zoiets kopen. Je kunt mensen natuurlijk nooit tegenhouden maar ik zou ze maximaal aanmoedigen om iets van jullie lijst te kopen waar dan best ook dingen op staan die “leuk” zijn om te geven, dan is de kans groter dat je krijgt wat je wilt? Je kan zelfs in het tekstje zetten dat je bijvoorbeeld al beren genoeg hebt (op een leuke manier dan) maar graag iets krijgt om ….
6 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Je kunt het ook op Vinted zetten later! Maar ik heb juist wel kleding e.d. ...
Ja inderdaad, wij hebben onze lijst bij pakske en daar hebben wij ook in het tekstje geschreven dat we veel tijd gestoken hebben om al de spullen in de lijst zorgvuldig uit te kiezen zodat alles past bij de rest van onze uitzet en dat we het heel leuk zouden vinden als iedereen daar rekening mee houdt en dus liefst geen andere kleuren of interpretaties ervan koopt 😊 meer kunnen we niet doen vrees ik..