2 Reacties
één jaar geleden
Idem situatie bij me, alleen is er bij mij wel een hartslag maar veel te traag... Maandag terug echo...
Ik heb wel bij de huisarts nog eens mijn hcg laten meten om toch meer te weten te komen in afwachting... Helaas bevestigde dit wel het slechte nieuws want die was sinds twee weken amper gestegen van 2000 naar 9000. Ik heb het ergens al losgelaten.
Wil maar zeggen, echt kak, omdat je al zolabg probeert.. maar geen hartslag op die tijdspanne is niet oke. En de oorzaak is steeds hetzelfde... Fout in de celdeling bij de bevruchting. Helaas... Brute pech..
Ga eens langs bij de huisarts en meet je bloed eens zou ik zeggen. Een gesprek met hem kan ook veel deugt doen, zodat je niet uren en uren je moe hoeft te zoeken. Ik deed hetzelfde en het maakte me knettergek en leverde uiteindelijk niks op.
Veel sterkte en ik wens je toch nog veel succes
💞
één jaar geleden
Ik ben bang om je valse hoop te geven. Hartje begint natuurlijk te kloppen reeds op 4w. Rond 7-8w zou je idd op de echo hartactiviteit moeten zien. Natuurlijk moet het plaatje ook kloppen met bv. Wanneer je zwangerschapstest pos was en hoeveel je hcg waarden waren/zijn/geeëvolueerd zijn. En ook hoe je cyclus loopt. Je weet natuurlijk nooit of het nog goed komt omdat het altijd een statistische kans blijft. Maar het klinkt wel alsof de gynaecoloog zo eerlijk mogelijk is geweest tegen jou. De mijne heeft mij namelijk valse hoop gegeven. Natuurlijk hoop ik voor het best voor jou, ik heb zelf een gelijkaardige miskraam gehad. Maar ik vermoed wel dat er waarschijnlijk een fout is opgetreden in de celindeling.