23 Reacties

Hey, Ik had van week 5 tot week 7 ook heel felle misselijkheid ook pijnlijke borsten en dan 5 dagen niets amper een kwaaltje buiten moe zijn ook echo laten nemen die was oke. Drie dagen later alweer zo misselijk en mijn pijnlijke borsten waren ook terug dus volgens mij gaat het op en af en denk dat we nu blij moeten zijn als onze maag een paar dagen rustig is😄

vorig jaar

Hier hetzelfde. In week 4 tem week 6 last van allerlei kwalen. Nu enkel nog vermoeidheid in week 7. Ben ook beetje bezorgd. Heb volgende week pas echo.

vorig jaar

Kwaaltjes komen en gaan. Op begin had ik ook schrik maar dit is iets heel normaal en ervaart bijna elke vrouw. Sommigen hebben natuurlijk de pech dat ze continue misselijk zijn. Mag jij blij zijn als je eens een paar dagen geen last ervan hebt 🙂

vorig jaar

Ik dacht even dat ik de enige paranoide was😂. Ik ben dus nooit gerust. De symptomen van week 6-7 waren vermoeidhei, pijnlijke gevoelige borsten en dan 4 dagen echt weer sterk misselijk (zonder braken), acné, .. De dag nadien? Alles weg plots.. Ik ben dus nu 3 dagen ‘verlost’ van alles maar lijk wel gevoelige darmen te hebben of toeval? Ik weet dus nu niet of alles wel goed gaat.. verschrikkelijk 🙄 Ik doe het sowieso al rustiger aan owv hematoom 2weken geleden en gebruik progesteron tabletten (amelgen)

vorig jaar

Reactie op JDLH30

Ik dacht even dat ik de enige paranoide was😂. Ik ben dus nooit gerust. De ...
Ahja en ben overmorgen 8weken😇

vorig jaar

Ik ben heel blij om jullie reacties te lezen. Ik heb nu al sinds zaterdag amper kwaaltjes en werd ook al ongerust. Maar blijkbaar is het dan normaal. 😉

vorig jaar

Sinds een dag of 2, 3 zijn mijn kwaaltjes ook afgenomen. Geen misselijkheid meer en vermoeidheid ingeruild voor veel energie. Klinkt fijn maar ik voel me liever misserabel en moe dat ik voel ik zwanger ben na 2 miskramen 🙃

vorig jaar

Reactie op Maaike C

Sinds een dag of 2, 3 zijn mijn kwaaltjes ook afgenomen. Geen misselijkheid ...
Hier ook ! Ik was plots vol energie en voelde mij goed....dacht bij mezelf lap...terug mis Donderdag tweede echo (8weken en iets) en zo bang! We moeten positief blijven ❤️maar is toch lastig

vorig jaar

Reactie op Baby july

Hier ook ! Ik was plots vol energie en voelde mij goed....dacht bij mezelf ...
Hier is het nog wachten tot 11 december. Ik ben dan 7.5 weken. De onzekerheid is groot en maakt positief blijven moeilijker

vorig jaar

Ja het is echt vreemd, de eerste twee weken had ik ook echt veel buikpijn, kon in mijn broeken al niet meer verdragen en dit is nu alweer verdwenen..

vorig jaar

Ook het vaak moeten plassen wat ik de eerste weken had is verdwenen

vorig jaar

Heb juist hetzelfde probleem..ben nu 8w6d en mijn symptomen zijn ietsje minder geworden.. maakt me ook echt zorgen

vorig jaar

Reactie op Baby july

Laat je ons iets weten? Groetjes

vorig jaar

Reactie op Baby july

Hoe was het?

vorig jaar

Reactie op Vik123

Hoe was het?
Net terug thuis! Gelukkig alles goed❤️ 8 weken +5 Het was een assistent dokter (heel onvriendelijk) ze benoemde mijn baby een parasiet omdat ik misselijk ben ...euh??? Ze klungelde met de echo, vond niet direct een hartje en zei dit luidop, dus ik bibberde .. maar plots was de hartslag daar goed en duidelijk, het bewoog teveel blijkbaar Geen mooie echo fotos zei ze zelf ... Totaal geen goed gevoel en gerust gevoel door haar.... Ook al ben ik heeel blij, de groei en hartslag is er!! Maar ze heeft toch het moment wat verpest ... Symptomen komen en gaan dus, duidelijk.....

vorig jaar

Reactie op Baby july

Net terug thuis! Gelukkig alles goed❤️ 8 weken +5 Het was een assistent d ...
Ben blij dit te horen! Laat uw geluk niet verpesten door zo’n persoon! Uw babytje is geen parasiet! Het is een klein wondertje! 👼🏻 geniet van uw zwangerschap 🤰🏼

vorig jaar

Reactie op Baby july

Ik vind jouw foto's anders heel mooi ❤️

vorig jaar

Reactie op Baby july

Ik vind deze foto's fantastisch ! De onderste zou ik zelfs durven framen :) of in een kerstbal verwerken! Laat die negativiteit maar van je afglijden. Ze had waarschijnlijk een slechte dag. Deze ervaring moest geweldig zijn! Hartje, hoofdje, buikje, armpjes, etc.. ❤️

vorig jaar

Dankjewel!!!!❤️

vorig jaar

Hier ook enorm ongerust doordat ik geen kwaaltjes heb🥺 Ik heb nog geen enkel keer moeten overgeven of zware krampen gehad ondertussen 9w 5 d en nog steeds niets behalve na het eten veel boertjes en nasmaak van het eten. Mijn echo was vorige week en alls was goed volgende echo is op 21december zal dan ook de nipt test kunnen doen☺️ Hopelijk alles oke 🤞🏼 Succes allemaal ❤️