23 Reacties

vorig jaar
Hey,
Ik had van week 5 tot week 7 ook heel felle misselijkheid ook pijnlijke borsten en dan 5 dagen niets amper een kwaaltje buiten moe zijn ook echo laten nemen die was oke. Drie dagen later alweer zo misselijk en mijn pijnlijke borsten waren ook terug dus volgens mij gaat het op en af en denk dat we nu blij moeten zijn als onze maag een paar dagen rustig is😄

vorig jaar
Ik dacht even dat ik de enige paranoide was😂. Ik ben dus nooit gerust.
De symptomen van week 6-7 waren vermoeidhei, pijnlijke gevoelige borsten en dan 4 dagen echt weer sterk misselijk (zonder braken), acné, .. De dag nadien? Alles weg plots.. Ik ben dus nu 3 dagen ‘verlost’ van alles maar lijk wel gevoelige darmen te hebben of toeval?
Ik weet dus nu niet of alles wel goed gaat..
verschrikkelijk 🙄
Ik doe het sowieso al rustiger aan owv hematoom 2weken geleden en gebruik progesteron tabletten (amelgen)

vorig jaar
Reactie op Maaike C
Sinds een dag of 2, 3 zijn mijn kwaaltjes ook afgenomen. Geen misselijkheid ...
Hier ook ! Ik was plots vol energie en voelde mij goed....dacht bij mezelf lap...terug mis
Donderdag tweede echo (8weken en iets) en zo bang!
We moeten positief blijven ❤️maar is toch lastig

vorig jaar
Reactie op Vik123
Hoe was het?
Net terug thuis!
Gelukkig alles goed❤️ 8 weken +5
Het was een assistent dokter (heel onvriendelijk) ze benoemde mijn baby een parasiet omdat ik misselijk ben ...euh???
Ze klungelde met de echo, vond niet direct een hartje en zei dit luidop, dus ik bibberde .. maar plots was de hartslag daar goed en duidelijk, het bewoog teveel blijkbaar
Geen mooie echo fotos zei ze zelf ...
Totaal geen goed gevoel en gerust gevoel door haar....
Ook al ben ik heeel blij, de groei en hartslag is er!! Maar ze heeft toch het moment wat verpest ...
Symptomen komen en gaan dus, duidelijk.....

vorig jaar
Reactie op Baby july
Net terug thuis!
Gelukkig alles goed❤️ 8 weken +5
Het was een assistent d ...

Ik vind deze foto's fantastisch ! De onderste zou ik zelfs durven framen :) of in een kerstbal verwerken!
Laat die negativiteit maar van je afglijden. Ze had waarschijnlijk een slechte dag. Deze ervaring moest geweldig zijn! Hartje, hoofdje, buikje, armpjes, etc.. ❤️

vorig jaar
Hier ook enorm ongerust doordat ik geen kwaaltjes heb🥺
Ik heb nog geen enkel keer moeten overgeven of zware krampen gehad ondertussen 9w 5 d en nog steeds niets behalve na het eten veel boertjes en nasmaak van het eten.
Mijn echo was vorige week en alls was goed volgende echo is op 21december zal dan ook de nipt test kunnen doen☺️
Hopelijk alles oke 🤞🏼
Succes allemaal ❤️