46 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ik kan het niet zo goed zien (beetje wazig.
Als ik heb oplaad is het wel duidelijk Mss dat het aan de app ligt

7 maanden geleden

Waarde glucose 112 Ik heb 3 gekleurde waarde die wss afwijkingen zijn. Transferrine +4.5 Ijzersaturatie -7.7 Erytrocyten -3.80

MOD

7 maanden geleden

Ik heb vanmorgen de korte test gehad en na 1 uur kreeg ik telefoon dat helaas me waardes te hoog staan :( moet morgen de uitgebreide doen..iemand ervaring mee? Mijn vriend is even in paniek

7 maanden geleden

Ben deze ochtend de uitgebreide test gaan doen. Drankje was veel te zoet voor mij maar had nog erger verwacht na alle horror verhalen van mijn dichte omgeving 🫣. Had een boek mee dus de tijd ging wel vooruit😉. Niet misselijk geweest maar heb wel een beetje water gedronken om dat zoete door te slikken. 3 kwartier na de test een afspraak bij de vroedvrouw en ze kon de uitslag al zien. Alles was top👌.

7 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ik heb vanmorgen de korte test gehad en na 1 uur kreeg ik telefoon dat hela ...
Geen ervaring maar hoorde van collega die zwangerschapsdiabetis had dat dit geen kwaad kan voor de baby. Wss zal je medicatie moeten nemen tijdens de zwangerschap en erna maar kan zeker geen kwaad voor de baby zei ze…

7 maanden geleden

Ik kreeg ook te horen dat mijn waardes te hoog staan (163) morgen uitgebreide test

7 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Ik heb vanmorgen de korte test gehad en na 1 uur kreeg ik telefoon dat hela ...
Een collega van mij had zwangerschapsdiabetes en moest zich dan aan een strikt dieet houden met wat ze wel en niet mocht eten. Maar haar kindje heeft er niks aan overgehouden en na de zwangerschap mocht ze ook gewoon weer eten zoals ervoor. Dus het is even echt aanpassen maar tijdelijk 😊

MOD

7 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Een collega van mij had zwangerschapsdiabetes en moest zich dan aan een str ...
Oh oke. Ik dacht echt dat ik dan insuline moest prikken ofzo 🙈 maar als ik bepaalde suikers niet meer mag of zout ben ik bang voor flauwtes..heb automatisch al een laag bloeddruk en vaak heel flauw..hoop dat het goed is morgen 🤞

7 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Oh oke. Ik dacht echt dat ik dan insuline moest prikken ofzo 🙈 maar als ik ...
Bloed prikken en insuline is dacht ik enkel als de waardes echt heel afwijkend zijn

MOD

7 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Bloed prikken en insuline is dacht ik enkel als de waardes echt heel afwijk ...
Oke super dankjewel voor je uitleg

MOD

7 maanden geleden

Reactie op jolienbatrasch

Ik kreeg ook te horen dat mijn waardes te hoog staan (163) morgen uitgebrei ...
Succes! Hoe was het?

7 maanden geleden

Net de lange suikertest gehad. Eigenlijk minder last van dan van de korte vorige week. Nu afwachten of ze mij de komende dagen contacteren

MOD

7 maanden geleden

Reactie op JulieM96

Net de lange suikertest gehad. Eigenlijk minder last van dan van de korte v ...
Ik heb hem ook gehad daarnet..vond het absoluut niet fijn! En dat afwachten pff laten we hopen dat het niets is 🤞

7 maanden geleden

Bij mij zijn alle waarden afwijkend.. ook weer fijn. Worden nog 3 lange maanden 😂

7 maanden geleden

Ik heb hem gisteren gehad. Mijn suiker was goed gelukkig. Alleen wel te hoge ontsteking waarden (leukocyten en neutrofiele segmenten). De vroedvrouw vond dat raar maar de gynaecoloog zei dan weer dat er niks aan de hand is. Het was allesinds geen toxoplasmose.

7 maanden geleden

Ik moet morgen! Heb mijn drankje al thuis dus moet gelukkig geen uur wachten in het ziekenhuis! Wish me luck 🍀

7 maanden geleden

Heeft er iemand een idee hoe lang je moet wachten op de uitslag van de uitgebreide suikertest? Ik had een beetje gehoopt dat ze dat de dag zelf zouden meedelen.

MOD

7 maanden geleden

Reactie op Ankebaby2024

Heeft er iemand een idee hoe lang je moet wachten op de uitslag van de uitg ...
Hier zeiden ze de dag erop. Dus nog even afwachten en aangezien ze nog niet hebben gebeld maak ik me geen zorgen

7 maanden geleden

Reactie op Ankebaby2024

Ik wacht al een week... Maar ja, ze gingen enkel iets laten weten indien afwijkend. Ze hebben wel niet gezegd hoe snel de resultaten binnen zouden zijn. Ik ga er dus wel vanuit dat alles in orde is...

7 maanden geleden

Reactie op Ankebaby2024

Ik ben daarnet gebeld geweest met resultaat van deze morgen