46 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Elise2800
Ik heb mijne aanstaande maandag. De vroedvrouw gaat het doen. Voor het bloe ...
Ik moet ook maandag. Hopelijk vallen de waarden mee. Heb er toch een beetje stress voor.
8 maanden geleden
Afgelopen maandag had ik mijn test, was gelukkig in orde. Ik was na de test wel heel erg slap en futloos, misselijk ook. Ben de hele dag niet uit de zetel geraakt. En de baby was die dag super actief in mijn buik maar sinds gisteren beweegt hij nog nauwelijks. Dus maak mij een beetje zorgen, zou dit ook door de hoeveelheid suiker kunnen komen?
8 maanden geleden
Reactie op Bebecoco
Afgelopen maandag had ik mijn test, was gelukkig in orde. Ik was na de test ...
Ik was ook heel slap en futloos, dus heb ook de rest van de dag in de zetel gelegen! Ook wat hoofdpijn. Bij mij was hij die dag ook wel vrij actief, daarna weer wat minder
8 maanden geleden
Ik heb hem vrijdag gehad (de uitgebreide) en heb er echt helemaal niks last van gehad. Niet op het moment zelf en niet achteraf. Vond het drankje ook helemaal niet zo vies, gewoon te zoet.
8 maanden geleden
Vraagje:
Gaan jullie alleen voor de suikertest of rij je mee met partner/..
Ik ben alleen thuis die dag en ging gewoon zelf gaan maar nu zegt m’n schoonzus dat dat niet veilig is als ik erna zelf zou rijden (wegens futloos door die suikers)..
Maar een vriendin is wel alleen gegaan en ziet er geen probleem in..
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen.. 🤷🏼♀️
8 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Vraagje:
Gaan jullie alleen voor de suikertest of rij je mee met partner/.. ...
Mijn lief was mee en daar was ik heel blij om want ben 3x bijna flauwgevallen en heel de dag daarna slecht ervan geweest. Maar ik lees dat lang niet iedereen zo reageert dus denk dat het beetje van persoon tot persoon afhangt 🤷🏼♀️
8 maanden geleden
Ik heb op 9 april de suiker test wordt gedaan door de vroedvrouw ,, ben benieuwd hoe ik me daarna zal voelen en wat het resultaat zal zijn 🍀🍀🙏
7 maanden geleden
Dit is mijn resultaat. Nog niet besproken met dokter maar ik zie dat bij glucose geen afwijkingen zijn dus ga ik ervan uit dat dit goed is. Iemand die deze resultaten kan interpreteren?
Ik had dacht dat mij glucose zeer hoog ging zijn aangezien ik sinds mijn 2trimester veel koekjes en chocolade eet 🫣🫣 ik kan