46 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb mijne aanstaande maandag. De vroedvrouw gaat het doen. Voor het bloed afnemen, prikken ze dan in je vinger of arm? Ik vind in je vinger namelijk veel enger. Hopelijk valt het mee!

8 maanden geleden

Ik moet straks...

8 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ik heb mijne aanstaande maandag. De vroedvrouw gaat het doen. Voor het bloe ...
Ik moet ook maandag. Hopelijk vallen de waarden mee. Heb er toch een beetje stress voor.

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Eskimooo

Ik moet straks...
Succes!

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Ik dacht gewoon via je arm :) ikzelf heb dinsdag de suikertest

8 maanden geleden

Ik heb volgende week donderdag de korte suikertest

8 maanden geleden

Reactie op Elise2800

Gewoon in je arm!

8 maanden geleden

Afgelopen maandag had ik mijn test, was gelukkig in orde. Ik was na de test wel heel erg slap en futloos, misselijk ook. Ben de hele dag niet uit de zetel geraakt. En de baby was die dag super actief in mijn buik maar sinds gisteren beweegt hij nog nauwelijks. Dus maak mij een beetje zorgen, zou dit ook door de hoeveelheid suiker kunnen komen?

8 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Afgelopen maandag had ik mijn test, was gelukkig in orde. Ik was na de test ...
Ik was ook heel slap en futloos, dus heb ook de rest van de dag in de zetel gelegen! Ook wat hoofdpijn. Bij mij was hij die dag ook wel vrij actief, daarna weer wat minder

8 maanden geleden

Reactie op JulieM96

Ik was ook heel slap en futloos, dus heb ook de rest van de dag in de zetel ...
Oh het stelt mij wel wat gerust dat het bij jou ook zo ging

8 maanden geleden

Ik heb hem vrijdag gehad (de uitgebreide) en heb er echt helemaal niks last van gehad. Niet op het moment zelf en niet achteraf. Vond het drankje ook helemaal niet zo vies, gewoon te zoet.

8 maanden geleden

Vraagje: Gaan jullie alleen voor de suikertest of rij je mee met partner/.. Ik ben alleen thuis die dag en ging gewoon zelf gaan maar nu zegt m’n schoonzus dat dat niet veilig is als ik erna zelf zou rijden (wegens futloos door die suikers).. Maar een vriendin is wel alleen gegaan en ziet er geen probleem in.. Ik weet nu niet goed wat ik moet doen.. 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Heb hem daarstraks gehad, partner was mee en waren met de fiets. Heb nergens last van tot nu toe, fietsen was ook niet lastiger dan anders (25min fietsen)

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Vraagje: Gaan jullie alleen voor de suikertest of rij je mee met partner/.. ...
Mijn lief was mee en daar was ik heel blij om want ben 3x bijna flauwgevallen en heel de dag daarna slecht ervan geweest. Maar ik lees dat lang niet iedereen zo reageert dus denk dat het beetje van persoon tot persoon afhangt 🤷🏼‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Vraagje: Gaan jullie alleen voor de suikertest of rij je mee met partner/.. ...
Je kan altijd vragen of iemand als back-up wil staan moest je je toch niet goed voelen kan je diegene bellen

8 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Mijn lief was mee en daar was ik heel blij om want ben 3x bijna flauwgevall ...
Maja je kan niet op voorhand weten hoe je er op gaat reageren.. misschien moet ik voor de zekerheid wel eens luisteren of er iemand mee kan gaan 🙈

8 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Maja je kan niet op voorhand weten hoe je er op gaat reageren.. misschien m ...
Nee da's waar, als je iemand mee kan nemen zou ik het voor de zekerheid wel doen 😊

8 maanden geleden

Ik heb op 9 april de suiker test wordt gedaan door de vroedvrouw ,, ben benieuwd hoe ik me daarna zal voelen en wat het resultaat zal zijn 🍀🍀🙏

7 maanden geleden

Dit is mijn resultaat. Nog niet besproken met dokter maar ik zie dat bij glucose geen afwijkingen zijn dus ga ik ervan uit dat dit goed is. Iemand die deze resultaten kan interpreteren? Ik had dacht dat mij glucose zeer hoog ging zijn aangezien ik sinds mijn 2trimester veel koekjes en chocolade eet 🫣🫣 ik kan

7 maanden geleden

Reactie op Iona4

Dit is mijn resultaat. Nog niet besproken met dokter maar ik zie dat bij gl ...
Ik kan het niet zo goed zien (beetje wazig.