12 Reacties

5 maanden geleden

Wij geven een geboortegeschenkje aan onze collega's, maar werken dan ook allebei op een werkplek met een beperkt aantal collega's 😉

5 maanden geleden

Wij doen dat op beide plaatsen en zelfs op het werk bij de oma's omdat ze natuurlijk apetrots zijn 🤭

5 maanden geleden

Ja, wij zetten bij beide werkgevers 2kg doopsuiker op het wzrk in een weckpot met naam op 👍

5 maanden geleden

Reactie op Karen2808

Wij doen dat op beide plaatsen en zelfs op het werk bij de oma's omdat ze n ...
Ja, mijn mama doet dat ook, maar ze maakt er dan zelf iets rond en koopt zelf de doopsuikertjes aan, wij bestellen de kleuren en dan maakt mamie er iets leuks van voor op haar werk 👍

5 maanden geleden

Wij zetten allebei een pot op ons werk + bij mijn mama op het werk ook (schoonouders werken niet meer en mijn vriend werkt bij mijn vader)

5 maanden geleden

Ik ga een mandje met apart verpakte snoepjes op het werk gaan zetten want bij ons is het heel erg warm in de zomer dus geen aanrader voor chocolade achter te laten 😅

5 maanden geleden

Wij gaan voor ons werk een pot voorzien met label. De potten heb ik gewoon gekocht bij Dille en Kamille. Mijn schoonmoeder wilde ook een pot voor haar werk dus die krijgt dat ook. Ze bood aan het zelf te betalen maar dat hoeft voor ons niet. Alleen een pot met suikerbonen valt nog mee qua prijs.

5 maanden geleden

Bij mijn partner op het werk zetten we een pot met suikerbonen omdat het aantal collega’s beperkt is. Op mijn werk zijn teveel collega’s om suikerbonen te voorzien, komt echt wel duur uit. Daar komt dus een pot met snoepjes te staan en de naam er op 😊

MOD

5 maanden geleden

hier op het werk doen we dit automatisch maar aangezien ik geen doopsuikers doe denk ik dat het gewoon snoepjes zullen zijn

5 maanden geleden

Ik had mijn suikerbonen al redelijk vroeg gekocht en 1 van mijn kleuren is nu niet meer te krijgen dus een grote pot op het werk zit er niet meer in 🙈 Mijn tweede plan was dan om extra kaarsjes te maken voor mijn collega’s maar heb blijkbaar ook weer net niet genoeg potjes over 🤦🏼‍♀️ Dus nu is mijn laatste idee om zo eetbare schijfjes voor op cupcakes te laten maken met haar naam op en dan cakes te brengen naar het werk 😄

5 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Ik had mijn suikerbonen al redelijk vroeg gekocht en 1 van mijn kleuren is ...
En andere kleuren ? Of een combinatie van verschillende kleuren die bij elkaar passen? Voor mij persoonlijk kan het geen kwaad dat de suikerbonen op het werk andere zijn dan in de kleine doosjes.

5 maanden geleden

Reactie op abab24

En andere kleuren ? Of een combinatie van verschillende kleuren die bij elk ...
Dat geeft bij mij een error in mijn hoofd dus is geen optie 🤣 maar ga de naamschijfjes laten maken zoals het geboortekaartje dus dan past het wel bij het geheel en daar heb ik vrede mee 😄