8 Reacties

9 maanden geleden

ik gebruik Bio Oil. Ik heb voorkeur voor olie omdat die aangenamer uitsmeert en aanvoelt. En deze ruikt ook lekker (ondanks dat het een neutrale is), maar dat is persoonlijke voorkeur ☺️

9 maanden geleden

Weleda en BioOil. Fingers crossed! 😊

9 maanden geleden

Ik gebruik de belly butter en olie van Naif en probeer ook zeker elke dag 2l water te drinken ☺️

9 maanden geleden

helaas kan je smeren wat je wilt, striemen zijn niet te voorkomen dit ligt aan het type huid dat je hebt. Het enige dat smeren helpt is dat je huid soepeler is en je dus geen jeuk gaat hebben als de striemen er zijn 😊

9 maanden geleden

Reactie op Tutenelb

helaas kan je smeren wat je wilt, striemen zijn niet te voorkomen dit ligt ...
Da's zeker waar. Toch heeft een vriendin van mij die juist bevallen is, geen striemen op haar buik die ze ingesmeerd heeft. Maar wel op haar borsten, die ze niet ingesmeerd heeft. Dus ik geef het het voordeel van de twijfel 🙏🏼

9 maanden geleden

Ik gebruik Weleda. Ik heb zowel de creme als de olie, afhankelijk van of het snel moet gaan of niet. Ik ben er vrij zeker van dat ik striemen hiermee niet ga kunnen voorkomen, maar ik merk dat mijn huid nog droger is dan anders. Dus het is een goede verzorging!

9 maanden geleden

Ik gebruik ook Bio oil. Of het nu helpt tegen de striemen of niet… mijn huid is zo droog sinds de zwangerschap dat het gewoon fijn is.

9 maanden geleden

Ik meng Bio-oil met een body lotion van Cerave, dat smeert fijner uit.