37 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op opaarde
Allebei
Ik had hetzelfde probleem en dat was sinds ik kunstvoeding gaf met enkel moedermelk geen probleem. Constipatie, moeilijke stoelgang, harde stoelgang etc duid erop dat de voeding niet goed verteert wordt en dat kan zijn door intoleranties allergieen etc of gwn te zwaar vr de darmen dus ik zou vb nutrilon omneo proberen of de nan versie daarvan hangt er vanaf welke soort kundtsvoeding je je aan je kind geeft. Ik was dan van nutrilon 1 naar nutrilon omneo overgestapt en dat was al beter maar niet 100% en na lang zoeken was het eindstand koemelkallergie dus tis bij iedereen wa zoeken ok zou zeker met vroedvrouw bespreken!
3 maanden geleden
Reactie op IzzyR
Ik had hetzelfde probleem en dat was sinds ik kunstvoeding gaf met enkel mo ...
Ik ben sinds 2 dagen nu van NAN optipro naar NAN comfort expert gegaan...
Dus mss dat de werking nog niet van start is?
Hoe wist je dat je koemelkallergie had... de arts zei ook van als ze nu twee weken weer niet goed doet dan gaan ze testen uitvoeren voor de koemelkallergie maar kzou dit graag al eerder willenn weten
3 maanden geleden
Reactie op IzzyR
Ahja welke water gebruik je? Ik zou absoluut geen spa doen maar rocheval de ...
Waarom geen spa? 馃
3 maanden geleden
Reactie op IzzyR
Ik had hetzelfde probleem en dat was sinds ik kunstvoeding gaf met enkel mo ...
& toen je wist dat het koemelkallergie was moest je weer veranderen van voeding ?
Want bij ons i het nu al de 3de keer dat we veranderen...
En als het koemelkallergie zou zijn heb ik wel schrik om weer te moeten veranderen van voeding
3 maanden geleden
Reactie op MD1985
Wij zijn ook even omgeschakeld maag sinds die Nan comfort expert heeft ze d ...
Maar zolang de kleur oke is, is goed hoor? Het is nu 5 dagen dat we zijn veranderd naar de comfort, maar zij maakt heel moeilijk haar stoelgang, dus ook niet elke dag... ik doe soms iets meer water erin omdat de pap wel redelijk dik is馃槗
Hopelijk dat het volgende week is opgelost & niet dat we dan nog moeten kijken of ze koemelkallergie heeft