Hay iedereen,
Mijn kine raadde mij aan om steunkousen te dragen wanneer ik met het vliegtuig op reis ga.
Zijn er onder jullie die tips hebben waar ik deze het beste koop.馃檲
Ik ben ondertussen bijna 26weken en weet niet welke het beste zijn en of deze dan ook zullen passen met mijn buik 馃槄
Ik heb nu steunkousen gekocht bij Veritas. Omdat mijn voeten zwellen en ik kramp begon te krijgen snachts. En moet zeggen dat het na 3 dagen dragen wel al helpt. 馃檪
Ik heb nu steunkousen gekocht bij Veritas. Omdat mijn voeten zwellen en ik ...
Super bedankt voor je reactie.
Ik heb net eens online gekeken. Dat zijn dan waarschijnlijk zulke korte dat je hebt? Krijg je daar geen last door in je bovenbenen?
Ja ze komen tot net onder mijn knie. Heb geen last aan mijn bovenbenen. Maar nu ben ik wel al thuis van het werk. Dus ik kan op tijd afwisselen met bewegen en rust.
Ik ben op reis met het vliegtuig, ik had de compressiekousen van het lopen (tot aan de knie) heel fijn merk: Stoxx, klaargelegd om aan te doen, maar ben ze vergeten! Gelukkig heb ik geen last van zwelling. Enkel lichtjes in mijn vingers (door de warmte denk ik). Ik was op voorhand toch wat angstig om het vliegen en de reis, van mij moest dat allemaal niet. Maar tot hiertoe is dat heel goed meegevallen!
Ik heb die loopkousen (had ik al voor lange afstanden te lopen voor de zwangerschap) ik heb geen idee wat het verschil is met de dagelijkse. Ik kan wel waarschuwen dat de compressie echt stevig is en je ze moeilijk aan- en uitkrijgt. Met de dikke buik binnenkort kan dit wel een uitdaging worden 馃槄