32 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb het gisteren ontvangen, mijn uitbetaler is MyFamily

MOD

6 maanden geleden

Reactie op Doglefoxx

Ik heb het gisteren ontvangen, mijn uitbetaler is MyFamily
Voor wanneer ben je uitgerekend? (Hier parentia)

6 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Voor wanneer ben je uitgerekend? (Hier parentia)
Ik ben uitgerekend voor 06/07 :) naar mij hadden ze gecommuniceerd dat ik het 2 maanden voor mijn uitgerekende datum zou ontvangen, ik vermoed dat dit bij alle uitbetalers wel wat gelijklopend zal zijn..?

6 maanden geleden

Ik heb het ook gisteren gekregen van parentia (uitgerekend 07/07/2024)

MOD

6 maanden geleden

Reactie op Doglefoxx

Ik ben uitgerekend voor 06/07 :) naar mij hadden ze gecommuniceerd dat ik h ...
Idd 2 maand voor de uitgerekende datum. Ik ben uitgerekende 15 juli maar denk dat het pas volgende week zal zijn :)

6 maanden geleden

same here. uitgerekend op 15.07 en ook parentia. ik had met ze gebeld en ze zeiden dat ik op 16.05 uitbetaald zou worden. en aan de hand van welke bank ik was de zelfde dag op mijn rekening zou staan

6 maanden geleden

Ieder land heeft zijn eigen dingen. Dus best is bij je zorginstelling horen voor Nederland. Er zijn heel veel dingen anders dan in belgie

6 maanden geleden

Aangevraagd via kidslife. Die betalen vanaf 8 weken op voorhand. 8 juli moet ik bevallen en exact 8 weken op voorhand uitbetaald gekregen

6 maanden geleden

Ik heb het maandag ontvangen, uitbetalen KidsLife, uitgerekende datum 4/7

6 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 5/7 en had het in maart al aangevraagd. Afgelopen maandag heb ik het ontvangen van Parentia

6 maanden geleden

Uitgerekend op 8 juli en ik heb het maandag ontvangen van parentia

6 maanden geleden

In Nederland bestaat het start bedrag niet. Ook de kinderbijslag is daar anders (per kwartaal). Ik ben 11/07 uitgerekend en heb gisteren 15/05 het bedrag gekregen via Parentia.

6 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn startbedrag ontvangen via myfamily. Je kan je aanmelden online via itsme en dan zien je in je dossier op welke datum dat wordt gestort 馃槉

6 maanden geleden

Uitgerekend voor 10 juli en gisteren ontvangen. (KidsLife)

6 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 12/07 en heb het gisteren ontvangen van Parentia

6 maanden geleden

Uitgerekend voor 13/07 en vandaag gebeld naar Parentia. Betalingen gebeuren 1x per week zeiden ze en staat nu klaar voor volgende week dinsdag.

6 maanden geleden

Nee, maar bij mijn fonds stond er dat het 2 maanden voor de bevalling zou komen dus daar zitten we nu zo ongeveer aan 馃槉 dus ik wacht nog even af

6 maanden geleden

Uitgerekend voor 10/7 en woensdag ontvangen

6 maanden geleden

Wat doen jullie met het startbedrag? Uitgeven aan spullen voor de baby of sparen? Ik heb het voorlopig op de pamperrekening gezet maar misschien dat we het wel gaan gebruiken voor zaken van de geboortelijst die we voor de bevalling al in huis willen hebben 馃槃

6 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Wat doen jullie met het startbedrag? Uitgeven aan spullen voor de baby of s ...
Wij gebruiken het wel voor de baby uitzet, we hebben er het kamertje van gekocht met wat toebehoren.