28 Reacties

één maand geleden

Reactie op EDEP

Wij zijn begonnen op aanraden van Kind & Gezin en vroedvrouw. Warre eet ...
Hoeveel eet hij nu al? De hoeveelheid maakt niet altijd uit voor de krampjes, de nieuwe textuur waar de darmen aan moeten wennen zorgt voor de krampjes en dat kan al vanaf 1 hapje dat die denken “huh wat passeert er hier?!” 🙈 Dus als hij er nog niet op gereageerd heeft zal dat normaal ook niet gebeuren tenzij je de porties opeens heel veel vergroot maar als je geleidelijk aan meer geeft zou dit zonder veel problemen moeten gaan 🍀

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Hoeveel eet hij nu al? De hoeveelheid maakt niet altijd uit voor de krampje ...
Vandaag heeft hij maar een tiental hapjes pompoen gegeten. Hij was nogal moe op het moment van de hapjes maar hij lustte het wel. Gisteren heeft hij ongeveer 50 gram worteltjes gegeten. Dat is zijn grootste hoeveelheid tot nu toe.

één maand geleden

Reactie op EDEP

Vandaag heeft hij maar een tiental hapjes pompoen gegeten. Hij was nogal mo ...
Wauw 🤩 50 gram is echt al super goed!! Maar 10 hapjes is ook heel goed hè het is nog helemaal niet de bedoeling om een melkvoeding te vervangen dus alles wat hij wilt eten is super!

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Wauw 🤩 50 gram is echt al super goed!! Maar 10 hapjes is ook heel goed hè ...
Klopt! Vandaar dat ik momenteel ook nog niet meer dan 50 gram aanbiedt. Wil hem op dit moment vooral leren hoe hij moet eten met een lepel zodat ik over een tweetal weken wat grotere porties kan aanbieden. Ik vind 16 weken zo klein, en als het niet voor zijn reflux was, zou ik nog langer wachten met vaste voeding. 😉

24 dagen geleden

Ondertussen zijn we begonnen op 3,5 maand oud met zijn eerste oefenhapjes. Hij eet het verrassend goed op. Wel last van krampjes daarna, maar nog relatief snel weer beter.

23 dagen geleden

Reactie op mamawens2024

Ondertussen zijn we begonnen op 3,5 maand oud met zijn eerste oefenhapjes. ...
Ons kindje krijgt soms ook een rood gezichtje en vraag me dan af of het door een krampje is maar hij huilt niet ofzo 🤔

22 dagen geleden

Wij gaan denk ik tussen 5-6 maanden starten