9 Reacties

8 maanden geleden

Meeste vrouwen voelen hun eerste kindje vanaf ongeveer 24 weken en dan hoef je haar nog niet eens elke dag te voelen vanaf week 28 zou je haar elke dag moeten voelen

8 maanden geleden

Ik voel hem ook ongeveer van 19 weken ^^ voel hem enkel wanneer ik in bed lig of heel rustig in de zetel zit, de gynaecoloog had me ook verwittigd dat ik hem enkel dan zou voelen :) blijkbaar kunnen die schoppen wel gemener worden naarmate ze groeien :D

8 maanden geleden

Reactie op Doglefoxx

Ik voel hem ook ongeveer van 19 weken ^^ voel hem enkel wanneer ik in bed l ...
Wees maar gerust ik voelde mijn meisje ook vanaf 18 weken als ik rustig lag ik ben nu 24 weken en voel haar elke dag en zelfs als ik gewoon bezig ben vandaag nog in de bus was ze lekker actief dit is sinds ongeveer 20/21 weken

8 maanden geleden

Reactie op Doglefoxx

Ik voel hem ook ongeveer van 19 weken ^^ voel hem enkel wanneer ik in bed l ...
Ik voel ze soms ook overdag als ik aan het werken ben. Nu ik heb wel een zittende job dus dan ben ik mss sneller er bewuster van. Maja als ik ze dan eens nie voel word ik angstig

8 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Wees maar gerust ik voelde mijn meisje ook vanaf 18 weken als ik rustig lag ...
Ik zie haar ook aan de buitenkans schoppen niets extreem ofso. En ook al weet ik dat ze nu nog veel ruimte heeft om rond te zwemmen en te draaien enzo. Maar als je dan een dag hebt waar ze vrij actief is en de volgende minder is wel angstig. Dus ik hoop dat het elke dag harder word

8 maanden geleden

Reactie op TifannyA

Ik zie haar ook aan de buitenkans schoppen niets extreem ofso. En ook al we ...
Ik snap je angst maar geloof me het komt helemaal goed ik tik soms ook tegen mijn buik als ik haar even niet voel maar tegenwoordig reageert ze daar niet meer op maar gaat ze schoppen als ik in bed lig alsof ze me wil terugpakken omdat ik haar "wakker" maakte dat ze mij gaat wakker houden 馃檲 ze begint echt mijn trekjes al over te krijgen haha

8 maanden geleden

Reactie op Kim0116

Ik snap je angst maar geloof me het komt helemaal goed ik tik soms ook tege ...
Oooh maar mijn meisje reageerd niet op gepor in me buik die denk moeder laat me gerust 馃ぃ

8 maanden geleden

Ik ken het gevoel, als ik hem even niet heb gevoeld direct paniek. Gelukkig heb ik een super actieve baby in mijn buikje zitten dus krijg heel veel bevestiging gedurende dag en vooral ook 鈥榮 nachts. 馃槄

7 maanden geleden

Ik zou ook graag willen dat ik ze kon voelen als ik daar zin in heb en gerustgesteld wil worden maar zo werkt het niet 馃檲 Gynaecoloog zei dat je vanaf 24 weken zeker iets moet gevoeld hebben en vanaf 28 weken moet je elke dag iets voelen. Dus het lijkt me zeker niet abnormaal.