8 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op opaarde
Zie je echt het verschil van voor de sprong?
Onze huilt ook maar ik denk v ...
Ja, ik heb de app “oei, ik groei” en toen die aangaf dat hij aan zijn sprongetje ging starten, begonnen de huilbuien ‘s avonds. Hij eet ook slechter en slaapt in de dag veel slechter. Daarvoor echt goeie eter, goeie slaper, amper wenen…
3 maanden geleden
Reactie op Anelll
Is de app gratis bij jou? Ik probeer die te installeren maar ik moet blijkb ...
Ik heb die betaald.
3 maanden geleden
Ons zoontje is momenteel ook 5 weken (eigenlijk 6 volgens de uitgerekende datum maar een weekje later pas geboren) en hij heeft ook sinds een kleine week heel erge huilbuien 's avonds. Hij gaat dan ook echt clusteren. Sinds 2 dagen is het zo erg geworden ('s nachts vooral) dat hij dan ook niet meer te troosten is aan de borst. Wat ik nu doe is hem heel veel geborgenheid geven, veel huid op huid en ik laat hem bij mij in bed slapen 's nachts (veilig, volgens de voorschriften van de vroedvrouw) en dat heeft afgelopen nacht echt geholpen. Hij sliep 2x 3,5u door en had vandaag duidelijk een betere dag ☺️
3 maanden geleden
Bij ons lijkt de enige plek waar ons meisje (6weken) rustig wordt en de slaap kan vatten overdag de draagdoek
3 maanden geleden
Off topic: Over de oei ik groei app: vroeger was die eenmalig aankopen aan een vijftal euro, maar dit is onlangs veranderd naar een abonnement per maand… jammer want ik was er ook net te laat mee. Eenmalig een klein bedrag wou ik er wel aan geven, maar nu is het te duur (mijn mening).
On topic: ik denk inderdaad dat je er best even “aan toe geeft” en veel knuffels en huid op huid en veel laten drinken.. wat ook kan helpen is rondwandelen in de draagzak of een wandeling buiten voor het slapengaan. Bij sommige kindjes een ontspannend badje voor het slapen.
hoe vermoeiend dit ook kan zijn, onthoud: dit is een fase en het gaat weer over.
Veel succes!