Hoi mama’s,
Ons zoontje is sinds woensdag 3 weekjes. Hij is sinds dinsdagavond super huilerig, kressen, niets is goed, we kunnen hem niet wegleggen (dit was ervoor ook al vrij moeilijk maar lukte af en toe toch heel even), hij wilt niet slapen,… ook in de auto, in de buggy en in de draagzak huilt hij super hard. Zijn oogjes staan precies constant open en hij lijkt constant rond te willen kijken en het lijkt me alsof hij echt vecht tegen zijn slaap.
Ik vraag me af of het zou kunnen dat dit een eerste sprongetje is? Wat ik ook probeer, het lijkt voor 5 seconden oké en dan zet hij terug zijn keel open.
We zijn maandag ook wel naar de osteopaat geweest omdat we ook problemen hebben met krampjes, hij is sowieso wel huilerig, grote schrikreflex waardoor hij zichzelf wekt,… dus eerst dacht ik dat dit misschien een nasleep was. Maar aangezien we ondertussen al vrijdag zijn en het precies alleen maar erger wordt vroeg ik me af of jullie jullie kleintjes hier misschien ook in herkennen?
We zijn ook moeten overschakelen naar andere voeding, deze geven we intussen bijna 2 weken, maar momenteel huilt hij dus ook tijdens zijn voeding, vlak na zijn voeding,.. eigenlijk bijna heel de tijd. Dus het is echt moeilijk om hier een oorzaak op te plakken, ik word er een beetje moedeloos van :(
herkennen jullie hier een sprongetje in? Of zou ik toch beter langs de kinderarts gaan? First time mom, alle tips en tricks zijn welkom! Bedankt om te lezen!