25 Reacties

3 maanden geleden

Ons kindje heeft ook zoveel last van krampjes en tijdens een spronhetje wordt dat inderdaad onhoudbaar. De tips tegen krampjes werken hier soms wel maar even vaak niet. Is er iemand van je familie in de buurt die soms even zou kunnen babysitten? Mijn mama komt dit af en toe doen zodat ik een dutje kan doen en mijn batterijen weer kan opladen. Ik heb het gevoel dar ons kindje het na een tijdje ook voelt als ik het zelf even opgeef en dat het dan alleen maar erger wordt.

3 maanden geleden

Reactie op EDEP

Ons kindje heeft ook zoveel last van krampjes en tijdens een spronhetje wor ...
Ik denk inderdaad dat het toch het eerste sprongetje was, want het gaat precies wel wat beter sinds gisteren. En hier hetzelfde met de krampjes, soms werkt het super en soms totaal niet, en dan weet je op de duur gewoon niet meer wat doen. Mijn mama komt gelukkig ook regelmatig langs! Ben ik haar eeuwig dankbaar voor!

3 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Goh heftig, ik hoop dat het met jouw gaat mama zo een ontroostbare baby is ...
We hebben het geluk dat de nachten relatief goed verlopen, dus ik probeer het positief te bekijken. Als hij echt bleef doorhuilen en al men opties om te troosten waren op, heb ik hem idd een extra flesje gegeven. Het lijkt me sinds gisteren beter te gaan, dus misschien was het toch echt sprong 1, die wat vroeger is gekomen. Dankjewel voor je lieve berichtje! 😘

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Kleur stoelgang?
Groen en geel! Maakt altijd heel veel stoelgang als hij een flesje drinkt, dan moeten we echt stoppen met flesje te geven want hij wilt niet verder drinken (wat logisch is), we verschoven hem en dan drinkt hij wel verder :) is het echt een pamper vol met een sterke geur..

3 maanden geleden

Hier ook eerste sprong op 3 weken, continu huilen, slaapt hazenslaapjes. Krijgen haar moeilijk getroost. Verkrampt ook continu. Heeft iemand nog last van verkramping bij de baby? Vrijdag hebben we afspraak bij de osteopaat.