25 Reacties

3 maanden geleden

Ocharm, mss verborgen reflux? Hier ook enorm veel last van krampjes en verschillende voeding geprobeerd tot nu toe en sinds kort huilen tijdens voedingen ben ook echt hopeloos aant worden. Ik herken me echt in die schrik reflex, volgende week ook osteopaat

3 maanden geleden

Succes en hou ons op de hoogte

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Ocharm, mss verborgen reflux? Hier ook enorm veel last van krampjes en vers ...
Osteopaat dacht niet dat hij reflux had. Maar soms twijfel ik hier ook over! We zijn nog maar één keer naar de kinderarts gegaan en toen gelijk moeten veranderen van voeding + we geven wel nog steeds gaviscon bij elke voeding (op aanraden van de kinderarts), de osteopaat wou eigenlijk dat we hier mee stopte. Alles staat hier ook schuin, we houden hem zeker 20-30min recht na zijn voeding. Het is zo moeilijk allemaal :( hopelijk hebben jullie snel een oplossing na jullie bezoek bij de osteopaat!

3 maanden geleden

Gedacht aan een koemelk allergie?

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Gedacht aan een koemelk allergie?
Ja die zaken spoken ook allemaal rond in men hoofd. Ik heb alleen wat bang om een heel parcours van papjes af te gaan en dit telkens een tweetal weken te geven.. weet je of dit iets is dat je meteen kan laten testen? Misschien kan ik toch beter langs de kinderarts gaan

3 maanden geleden

Reactie op Alinebllns

Ja die zaken spoken ook allemaal rond in men hoofd. Ik heb alleen wat bang ...
Nee ze trsten het niet ze zijn te jong gewoon op basis van symptomen doen ze het, ben zelf 2 dagen geleden begonnen met nieuwe melk tegen allergie maar vandaag hele tijd wenen tijdens de voedingen han de pijn….

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Nee ze trsten het niet ze zijn te jong gewoon op basis van symptomen doen z ...
Ocharme.. en jullie zijn al meerdere keren gewisseld van voeding? Lijkt me verschrikkelijk om altijd maar te veranderen, zo blijf je bezig.. :( niet leuk voor jou en niet leuk voor je baby’tje!

3 maanden geleden

Reactie op Alinebllns

Ocharme.. en jullie zijn al meerdere keren gewisseld van voeding? Lijkt me ...
Ja dit is de 3de keer ….

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Ja dit is de 3de keer ….
Oei, ik zou nietmeer veranderen, mijn kinderarts zei ons toen het slechtste wat je voor je kind kan doen in continu van voeding verandern.. Wij geven momenteel de nan pro, ik wil de nan complete geven aangezien zij veel krampen heeft maar durf niet om weer van 0 te beginnen zij huilt al zoveel😫

3 maanden geleden

Hier hetzelfde... Is nu 5 weken maar is zeker al 2 weken zo lastig. Zijn door kind en gezin na controle op 4 weken naar kinderarts gestuurd en hadden daar gisteren afspraak. Kan zowel verborgen reflux als koemelkallergie zijn. Kinderarts wou nu eerst met iets van medicatie proberen tegen reflux en moeten binnen 2 weken terug. Echt testen kunnen ze op die leeftijd niet, dus t is proberen en hopen dat het helpt. constant wisselen van voeding is inderdaad niet goed, hebben altijd minstens 2 weken nodig om daar aan te wennen... Ik zou toch gewoon naar kinderarts gaan, zij kunnen echt wel proberen om iets te doen zonder dat er al getest wordt. Veel succes!

3 maanden geleden

Is hij te vroeg geboren? Als het krampjes zouden zijn kan je proberen met een warmte kussen (pittenkussen) op het buikjes te leggen. Voor krampjes: - gaan zitten met gebogen knieën baby erop leggen dat de voetjes goed ingetrokken zijn en een warmte kussen op het buikje leggen. - de baby op de buik met het hoofd op uw hand en poep op de arm Al dan niet met een warmte kussen onder. - fietsen met de beentjes. Op en neer gaan met de beentjes samen of apart. Vooral belangrijk om tegendruk te bieden op het buikje bij de krampjes. En warmte te leggen maakt niet uit hoe warm het buiten is. Als hij slaapt proberen altijd (overdag) iets van geluid op te zetten. Dan wordt die schrik reflex minder (tip gehad van de oma ) want dan is die gewoon aan geluid rondom. Zoals ook stofzuigen enzo mag je zeker ook doen. Bij mij staat altijd tv op met muziek ofzo. Heel stom als je je baby vast hebt zachtjes korte tikjes op de poep geven met je vingers wordt mijn zoontje rustig van. Hoe opa het zei in den tijd mijn dochter heeft er ook wat last van gehad Hoe hard en pijnlijk dat dat ook is. De baby even in een andere ruimte leggen babyfoon op het zachtste volume en laten wenen tot die in slaap valt op den duur valt die wel in slaap. Dat is ind heeel erg pijnlijk om te doen. Maar was toen wel nodig om in slaap te krijgen. Proberen als je de baby bij u pakt het hoofdje aan kant van u hart te leggen en zachtjes schudden en wandelen helpt ook soms. Om gewoon uw hartslag te horen.

3 maanden geleden

Reactie op diny824

Is hij te vroeg geboren? Als het krampjes zouden zijn kan je proberen met ...
Heeft het iets te maken met te groeg geboren zijn? Want heb er ook wel wat last van en mn baby is 3 weken te vroeg geboren

3 maanden geleden

Reactie op IzzyR

Heeft het iets te maken met te groeg geboren zijn? Want heb er ook wel wat ...
Kan oma en opa van mijn vriend hebben 4 kinderen waarvan a 6 weken te vroeg geboren was Hij heeft 6 weken aan 1 stuk gehuild en na 6 weken was dat gedaan.

3 maanden geleden

Reactie op diny824

Kan oma en opa van mijn vriend hebben 4 kinderen waarvan a 6 weken te vroeg ...
Waarvan 1*

3 maanden geleden

Hij is 1 week te vroeg geboren via een geplande keizersnede owv stuit. (Ik kan niet reageren op berichten dan slaagt de app af.) de osteopaat heeft hier omtrent alles uitgelegd qua krampjes etc dat dit bij kindjes van een keizersnede helaas vrij normaal is. Hij huilde ervoor dus al wel meer, maar nu is het gewoon echt opvallend dat het nog meer is. We doen alles om de krampjes te verlichten maar de laatste dagen lijkt niets nog te helpen :(

3 maanden geleden

Reactie op Alinebllns

Hij is 1 week te vroeg geboren via een geplande keizersnede owv stuit. (Ik ...
Kzou zeggen probeer warmte te leggen en op uw arm met buikje naar beneden. Of hoofdje in de plooi van uw elleboog of op uw hand. Kijk wat voor u het makkelijkste ligt en houdbaar is Dat was een van de weinige dingen die hielpen bij mijn dochter 2j geleden.

3 maanden geleden

Reactie op Alinebllns

Hij is 1 week te vroeg geboren via een geplande keizersnede owv stuit. (Ik ...
Of inbakeren met de knieën goed omhoog getrokken en warmte. Hielp ook goed zei mijn vriend net nog tegen mij. Heeft ook goed geholpen bij mijn dochter

3 maanden geleden

Reactie op diny824

Kzou zeggen probeer warmte te leggen en op uw arm met buikje naar beneden. ...
Dat doen we allemaal al 🙂 af en toe helpt het maar de laatste dagen dus meer niet als wel.. ik wacht het weekend af en anders ga ik langs de kinderarts.

3 maanden geleden

Kleur stoelgang?

3 maanden geleden

Goh heftig, ik hoop dat het met jouw gaat mama zo een ontroostbare baby is niet niks. Ik heb het hier ook al voorgehad en echt telkens bij een sprongetje dus na een dag of 3 was het ook beter. Ik geef Bv en het enige wat hier dan help in aanleggen. Dus mss wel hij ook vaker eten of tutten en knuffelen met jouw of Denk je dat hij krampjes heeft ? Dan kan ik warmte op zijn buikje echt aanraden, of zijn beentjes omhoog houden en op en neer bewegen werkt hier ook. Ik hoop dat je toch een momentje van rust vind tijdens die momenten mama 😘 Ik weet dat het niet gemakkelijk is soms.