9 Reacties

één maand geleden

Ik probeer op te bouwen door te gaan wandelen. Ik merk zelf dat dit me enorm helpt en het me ook doorheen de dag zelfs wat extra energie geeft. Echt sporten is hier nog niet aan de orde. Het komt er nog niet van met een peuter van bijna 2 en ons meisje van 11 weken. Misschien is dat een goed begin?

één maand geleden

Hoi! Ik ervaar dit hetzelfde... Ik probeer elke dag een half uurtje te gaan wandelen. Soms wat langer maar dat voel ik wel aan mijn rug. Ik heb ook het programma van fitzwangeronline aangekocht. Ze geven echt hele goede opbouwende workouts om je buikspieren en bekkenbodemspieren terug sterker te maken. Het gaat over 6 weken meteen na je bevalling met vooral ademhaling en vervolgens nog eens 6 weken om terug de juiste basis te hebben om te sporten. Het zijn maar hele kleine, makkelijke bewegingen maar ik voel echt wel dat ze de juist spieren aanspreken. Veel succes!

één maand geleden

Reactie op sharverb

Ik probeer op te bouwen door te gaan wandelen. Ik merk zelf dat dit me enor ...
Hoi ! Wandelen doe ik zowizo elke dag min 15 min soms 30min en heel af en toe ( vooral in het weekend met heel het gezin ) een wandeling van 1u. En dat dat niet evident is met andere kindjes in huis moet je mij niet zeggen 😂 wij hebben 4 kinderen 😂🙈 Ik heb alvast een app gedownload en mijn crosstrainer terug in de living gezet 😂💪🏼 nu nog de moed verzamelen! Maar ik zweet me helemaal kapot na amper 5min 😅😂

één maand geleden

Reactie op cabo93

Hoi! Ik ervaar dit hetzelfde... Ik probeer elke dag een half uurtje te g ...
Ik ga nu ook werkelijks naar de kine en dat is al een hele sport op zich vind ik 😂 Net ermee ik denk van oei.. van mijn conditie blijft echt helemaal niets over 😅 ik was net een hele week stijf van haar bekkenbodem oefeningen 😂🙈

één maand geleden

Reactie op nahlie

Ik ga nu ook werkelijks naar de kine en dat is al een hele sport op zich vi ...
Ja inderdaad! De oefeningen van het programma zijn gelijkaardig aan die van de kine. Ik vind het ook een hele workout

één maand geleden

Reactie op nahlie

Hoi ! Wandelen doe ik zowizo elke dag min 15 min soms 30min en heel af en ...
Hallo, 4 kinderen in leven houden lijkt mij al sport op zich 😅 Komt helemaal goed! 9 maanden ontzwangeren zeiden ze me ook vorige keer. Ook op deze vlakken zal dat wel komen :) Ik hoop binnenkort tijd te kunnen maken voor de fitness. Maar zo een crosstrainer in de living is misschien nog niet zo’n slecht idee 🙈 Komt helemaal goed!

één maand geleden

Reactie op sharverb

Hallo, 4 kinderen in leven houden lijkt mij al sport op zich 😅 Komt hele ...
Ja naar de fitness deed ik toen er maar 1 kindje was 😂 nu met 4 mag ik al blij zijn als ik om 21u in de zetel kan ploffen voor een uurtje of 2 ontspanning 😂 en dan wil ik niet naar de fitness haha ! Dus die crosstrainer is idd heel handig om in de dag even te doen als ons kleintje slaapt en de grotere naar school zijn 🤪 Ik heb inderdaad bij de andere ook lang gewacht en alles op zijn tijd ☺️ dat echte sporten en afvallen enz steekt me zo niet maar dat ik geen puf heb of precies ademnood na de minste inspanning daar wil ik liever geen 9 maanden op wachten 😂 Ik schaam me kapot bij de kine als ik iets niet kan zonder als een tomaat te liggen hijgen 🙈🙈🙈

één maand geleden

Ik ga elke dag een uurtje ongeveer gaan wandelen, maar ben toch ook altijd blij als ik thuis ben het is soms zo vermoeiend ook al is het op een laag tempo. Binnen 2 weken ga ik terug naar de dancefitness maar dat zal wel zwaar afzien worden want het uithoudingsvermogen is hier ook ver te zoeken. Ben soms daarom echt ambetant op het uithoudingsvermogen want ik ben nog dagelijks gaan wandelen tot de bevalling en naar de dansles geweest tot 2 weken er voor en na de bevalling hopla alles weg 🫣

MOD

één maand geleden

Heyhey 👋 hier ga ik gaan zwemmen :) vorige week eerste keer terug..was samen met middelste dochter want geef haar zwemles 🙈 Normaal ga ik 3x in een week gaan zwemmen maar deze week ook nog geen moed gevonden 🙈😔 ben vandaag doodop..