8 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb eergisteren mijn spiraal laten plaatsen en de gynaecoloog wist me het volgende te vertellen:
1. Je kan tot 2 weken na het plaatsen wat bloedverlies hebben bij het afvegen op het toilet. Wel belangrijk om in het oog te houden dat dit niet te veel is, enkele druppeltjes is volkomen normaal 😊
2. Bij plaatsing werd via echo ook gekeken of de spiraal juist zat, na 6 weken opnieuw controle via echo of deze nog steeds goed zit want er is een risico dat deze toch nog verschuift, vandaar dat we in die weken extra voorbehoedsmiddellen moeten gebruiken 😊
Groetjes!
2 maanden geleden
Heyy, ik heb gisteren net m’n koperspiraal laten plaatsten. Na 4 maanden mag ik nog eens op controle om te kijken of alles goed zit. Nu raad ik je toch aan om ook nog even langs te gaan voor een controle. Mijn vorige spiraal zat zogezegd ook goed op echo en alles was meteen in orde maar ondertussen ben ik mama van een prachtig kindje maar die was niet gepland. M’n spiraal zat niet meer op z’n plek en plots was ik zwanger. Ik heb een aantal vriendinnen die regelmatig nog op controle gaan om hun spiraal even na te kijken en ik denk dat ik dit nu toch ook maar ga doen wat de gynaecoloog ook zegt. Ik zou graag een paar jaar niet zwanger zijn 😅
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Carol123
Heyy, ik heb gisteren net m’n koperspiraal laten plaatsten. Na 4 maanden ma ...
Oh neen nog eens zwanger mag er niet aan denken..alhoewel ik heel graag wil hoor maar heb nu al 3 mooie meiden 🥰 vind mijn gezin compleet nu :) maar idd vind het raar dat ik niet meer op controle moet