8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb eergisteren mijn spiraal laten plaatsen en de gynaecoloog wist me het volgende te vertellen: 1. Je kan tot 2 weken na het plaatsen wat bloedverlies hebben bij het afvegen op het toilet. Wel belangrijk om in het oog te houden dat dit niet te veel is, enkele druppeltjes is volkomen normaal 😊 2. Bij plaatsing werd via echo ook gekeken of de spiraal juist zat, na 6 weken opnieuw controle via echo of deze nog steeds goed zit want er is een risico dat deze toch nog verschuift, vandaar dat we in die weken extra voorbehoedsmiddellen moeten gebruiken 😊 Groetjes!

2 maanden geleden

Hoi, Geven jullie borstvoeding? Ik zou ook graag een spiraaltje nemen maar mijn gynaecoloog heeft het afgeraden owv de borstvoeding. Ik nam de minipil enkel weken, maar ik word er zo chagrijnig van 🤭

MOD

2 maanden geleden

Reactie op cabo93

Hoi, Geven jullie borstvoeding? Ik zou ook graag een spiraaltje nemen maa ...
Ik geef flesvoeding ;) kan het best geloven dat het frustrerend is...wanneer zou je dan wel een spiraal mogen plaatsen?

2 maanden geleden

Reactie op cabo93

Hoi, Geven jullie borstvoeding? Ik zou ook graag een spiraaltje nemen maa ...
Hey! Ik geef borstvoeding, mijn productie is 1 dag wat gezakt maar ondertussen al weer helemaal terug hoe het voor mijn spiraal was 😊

2 maanden geleden

Ik had na 6weken ook geen. Controle echo.. ik heb mijn spiraal er na 10maand moeten laten uithalen want zat niet goed en was er vanzelf aan het uitkomen 😱😓

2 maanden geleden

Heyy, ik heb gisteren net m’n koperspiraal laten plaatsten. Na 4 maanden mag ik nog eens op controle om te kijken of alles goed zit. Nu raad ik je toch aan om ook nog even langs te gaan voor een controle. Mijn vorige spiraal zat zogezegd ook goed op echo en alles was meteen in orde maar ondertussen ben ik mama van een prachtig kindje maar die was niet gepland. M’n spiraal zat niet meer op z’n plek en plots was ik zwanger. Ik heb een aantal vriendinnen die regelmatig nog op controle gaan om hun spiraal even na te kijken en ik denk dat ik dit nu toch ook maar ga doen wat de gynaecoloog ook zegt. Ik zou graag een paar jaar niet zwanger zijn 😅

MOD

2 maanden geleden

Reactie op Carol123

Heyy, ik heb gisteren net m’n koperspiraal laten plaatsten. Na 4 maanden ma ...
Oh neen nog eens zwanger mag er niet aan denken..alhoewel ik heel graag wil hoor maar heb nu al 3 mooie meiden 🥰 vind mijn gezin compleet nu :) maar idd vind het raar dat ik niet meer op controle moet

2 maanden geleden

Ik heb toch ook een afspraak binnen 7weken om mijn spiraal te laten nakijken bij de gyneacoloog. Ze zit bij mij ook goed. Maar je weet nooit