23 Reacties
één jaar geleden
Pas vanaf 5 weken kan je iets op een echo zien dus waarschijnlijk ben je gewoon veel vroeger zwanger dan je dacht!
één jaar geleden
Mijn laatste menstruatie was 22/10/23 dus zo vreemd he! Want in dat geval zou het wel al 8 weken + 3 dagen zijn
één jaar geleden
Wat was het hCG-percentage toen u een zwangerschapstest deed? Er zijn gevallen waarin het verschijnen van de foetus wordt uitgesteld tot de achtste week
één jaar geleden
Dat weet ik helaas niet, de gynaecoloog heeft enkel gezegd dat er inderdaad hcg aanwezig is
één jaar geleden
Reactie op Jade uit Antwerpen
Dat weet ik helaas niet, de gynaecoloog heeft enkel gezegd dat er inderdaad ...
Normaal kan je kijken op de site : cozo daar staan al je uitslagen op (België)
één jaar geleden
Oh thanks! Ben even gaan kijken. Gisterenavond bloed genomen en hcg waarde is 337.2 (= tweede week zwangerschap)
één jaar geleden
Wanneer heb je de eerste test uitgevoerd? Aan het begin van de zwangerschap vermenigvuldigt het hormoon zich aanzienlijk. Het moet boven de 1500 zijn voordat de zwangerschapszak verschijnt.
één jaar geleden
Het is nog te vroeg om je baby te zien. De HCG-test moet 48 uur na de eerste test herhaald worden en het hormoon is verdubbeld. Je bevindt je nog aan het begin van je zwangerschap. Het zal na twee weken op de echo verschijnen.
één jaar geleden
Geeft me weer wat meer hoop, dankjewel! Vind het gewoon zo ontzettend bizar dat het zo laat is. Mijn laatste maandstonden begonnen op 22/10 🫤
één jaar geleden
Reactie op Jade uit Antwerpen
Mijn laatste menstruatie was 22/10/23 dus zo vreemd he! Want in dat geval z ...
Mijn laatste menstruatie was 18 oktober dus zou ik nu 9 weken moeten zijn.
Maar ik ben morgen 8 weken.
De berekening is maar een hulpmiddel het is zeker niet waterdicht!
één jaar geleden
Reactie op babyaugust
Mijn laatste menstruatie was 18 oktober dus zou ik nu 9 weken moeten zijn. ...
Dankjewel!
één jaar geleden
Goede hoop, we hopen dat alles goed komt want wij hebben al een lang traject achter ons…
één jaar geleden
Ik denk dat je nog wel even positieve hoop mag hebben.
Je kan je niet te hard vast grijpen aan die 8 weken die jullie dachten. Ik heb ook een lange cyclus. Volgens mijn cyclus zou ik nu al 13 weken moeten zijn terwijl ik 10 weken ben, het zegt dus heel weinig. Pas op de echo van 7 weken hebben ze bij mij fatsoenlijk kunnen meten hoe ver ik nu eigenlijk was.
Moest je echt zenuwachtig zijn, wat ik ook zou zijn, zou ik eens bellen of je geen bloed mag laten trekken bij de dokter. Ik had mijn bloed laten trekken om 7 nov en mijn hcg was laag toen. Omdat hcg om de 48u moet verdubbelen heb ik 9nov al terug mogen gaan en wist ook die zelfde dag het bloedresultaat.
Volgens deze berekening zou je vandaag dus al opnieuw bloed kunnen laten nemen.
één jaar geleden
Hey Elke, super bedankt! Ik ga vandaag naar de dokter & morgenvroeg ook nog eens langs het ziekenhuis voor bloed! Keep you posted 😃
één jaar geleden
Reactie op babyaugust
Mijn laatste menstruatie was 18 oktober dus zou ik nu 9 weken moeten zijn. ...
Hier laatste menstruaties was op 12/10 en volgens de gynaecoloog ben ik nu nog maar 9weken... terwijl het al bijna 10 weken zou moeten zijn volgens de regel