17 Reacties

één maand geleden

Wanneer geef jij de laatste voeding? En borstvoeding vult iets minder waardoor ik hem wel snachts nog moet geven

één maand geleden

Hier slaapt ons zoontje van 11 weken ook redelijk door. Hij slaapt meestal van 22u tot 5-6u Hij krijgt 6 flesjes per dag van 150 ml. Wel afgekolfde borstvoeding. Soms nog een 7de flesje, afhankelijk hoe het uitkomt in tijd

één maand geleden

Reactie op valeriedkd

Wanneer geef jij de laatste voeding? En borstvoeding vult iets minder waard ...
Hier krijgt hij vaak zijn laatste fles (poedermelk) rond 19-20u en dan slaapt hij 10-11u

één maand geleden

Wat zijn je voedingsuren als ik vragen mag?

één maand geleden

Reactie op Giovannasalva1997

Hier krijgt hij vaak zijn laatste fles (poedermelk) rond 19-20u en dan slaa ...
Amaai

één maand geleden

Reactie op tin1991

Wat zijn je voedingsuren als ik vragen mag?
Beetje afwisselend

één maand geleden

Reactie op valeriedkd

Amaai
Ja ik vind het ook echt heeeeel gel hoor!! Was begonnen met blokken van 7-8uur en ineens een blok van 10u en nu is dat al een dikke week dat hij snacht 10-11uur slaapt 😅

één maand geleden

Ons dochtertje sliep al door van 2 maand. Nu krijgt ze 5 x 150 ml. En ze komt heel goed bij. Ze is nu 3 maandjes ☺️

één maand geleden

Reactie op Giovannasalva1997

Ja ik vind het ook echt heeeeel gel hoor!! Was begonnen met blokken van 7-8 ...
Maja poeder vult beter he

één maand geleden

Reactie op Astridvdg

Ons dochtertje sliep al door van 2 maand. Nu krijgt ze 5 x 150 ml. En ze ko ...
Poeder of borstvoeding

één maand geleden

Reactie op valeriedkd

Poeder of borstvoeding
Poeder nutramigen ☺️

één maand geleden

Mijn dochter van bijna 15 weken slaapt regelmatig de klok rond en drinkt dan 3x150 en 1x180. Soms wel meer en soms minder. Ze weegt bijna 7 kg dus komt goed bij.

één maand geleden

Vanaf wanneer voelde het voor jullie goed aan om je kindje te laten doorslapen? Mijn zoontje is 3 maanden, maar 3 weken geleden raadde de arts van k&g ons af om hem al te laten doorslapen. Hij mocht Max. 5u aan één stuk slapen. Maar vind het zo zielig om hem elke nacht wakker te moeten maken en tot een voeding te pushen.

één maand geleden

Wat een droom 😄 Hier af en toe een nachtje door, maar zelden. Vaak toch 1x per nacht eten. En overdag wilt hij heel vaak eten 😅… Gewicht en lengte zijn perfect. Ik weet niet waar hij het eten blijft steken 😂

één maand geleden

Reactie op SarahKuy

Vanaf wanneer voelde het voor jullie goed aan om je kindje te laten doorsla ...
Ik maak mijn zoontje al heel lang niet meer wakker.. ik liet hem vanaf 8 weken slapen hoelang hij wou, zolang ze goed bijkomen zie ik er geen probleem mee. Overdag liet ik hem niet heel lang slapen zodat hij meer een nachtritme kreeg.. Dus lekker doen wat je zelf wilt!

één maand geleden

Reactie op Kapatriepien

Mijn dochter van bijna 15 weken slaapt regelmatig de klok rond en drinkt da ...
Drinkt zij dan niet te weinig? Want per kg moet je 150ml rekenen.. want bij ons zou het 150x5 zijn dus 750ml en soms denk ik dat hij ‘te weinig krijgt’ volgend de regeltjes Maarja zolang ze goed groeien he

één maand geleden

Ons dochtertje van 12 weken slaapt sinds een week door. Ze drinkt 5x per dag 140ml, krijgt haar laatste flesje rond 22u30 en wordt dan tussen 6u en 6u30 weer wakker.