10 Reacties

5 maanden geleden

Een slijmprop is heel taai, zoals speelslijm voor kindjes😂

5 maanden geleden

Dat is hier ook al gaande sinds een dikke week. Eigenlijk sinds mijn baarmoederhals volledig verstreken is verlies ik veel meer slijm (gelig) dan voordien en deze morgen een dikke prop wit slijm dus denk de slijmprop maar straks controle dus we zien wel weer verder of het nog bewogen heeft hier 🙈 ondertussen al 2 weken platte rust :(

5 maanden geleden

Reactie op babyaugust

Een slijmprop is heel taai, zoals speelslijm voor kindjes😂
Ja taai is het zeker maar ik vraag me vooral af of de kleur veel uitmaakt

5 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Ja taai is het zeker maar ik vraag me vooral af of de kleur veel uitmaakt
Neen, de kleur kan zeker gelig zijn!

5 maanden geleden

Ik heb het vandaag ook voor de eerste keer gehad en sorry voor het taalgebruik maar het leek wat op snot😂

5 maanden geleden

Reactie op JDLH30

Ik heb het vandaag ook voor de eerste keer gehad en sorry voor het taalgebr ...
Ja idd, ik kan het niet beter beschrijven 🤭

4 maanden geleden

Ik was deze avond bij de vroedvrouw toen ik een deeltje ben verloren, was ook gelig zoals jij beschrijft en zij bevestigde dat dit een stuk slijmprop was 😊

4 maanden geleden

Kan je die verliezen over een paar dagen zodat het niet opvalt? Ik heb al meer dan een week meer afscheiding, vanmorgen was het echt veel, maar nog geen echte prop gehad… of geen ‘stukje’ 🥴😅

4 maanden geleden

Reactie op JanaMrchrs

Kan je die verliezen over een paar dagen zodat het niet opvalt? Ik heb al m ...
Ja, kan perfect! Al zie je wel het verschil tss afscheiding en slijmprop, vind ik! Maar ben hem vorige keer ook over een paar dagen verloren

MOD

4 maanden geleden

Hier net me slijmprop verloren en idd heel taai! Ik merk het direct op dat het anders is dan andere slijm 🙈 heb met me vorige zwangerschap nog 2 weken gelopen toen ik die verloor maar is 3de zwangerschap dus ben benieuwd