Hoi
Ik heb al zeker een week lang zeer slechte nachten. 5 keer per nacht opstaan om naar het toilet te moeten gaan zorgt ervoor dat mijn slaap alles behalve kwalitatief is. Ik lig dan ook vaak lang wakker om elke keer opnieuw in slaap te vallen. Het put me uit. Gelukkig heb ik overdag wel energie genoeg en hou ik me sterk, maar ik krijg dan vaak hoofdpijn en het voelt aan alsof ik elke nacht voorheen ben gaan feesten. Die soort vermoeidheid ervaar ik continu. HELP ! ?
Tips ?
Ik volg even , heb die nachten al sinds ik weet dat ik zwanger ben en nu de vermoeidheid minder is en ik terug meer energie heb word dit alleen maar erger .
Ik weet ook hoe het voelt.. moet ook vaak plassen ‘s nachts sinds ik zwanger ben. Ben nu 11w1 .. ik zit ook een hele dag te geeuwen door het slaap tekort.. dat wordt gezellig op oudejaarsavond 😂
Ook zeer moeilijke nachten en dagen. Vermoeidheid en angstige nachten en moeilijk terug in slaap vallen…. 2 x naar wc gaan bij middernacht ook dus storend om weer terug in slaap te vallen … juli lijkt nog iets te ver :(