49 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Inbakeren mag langer hoor je moet enkel opletten als je kindjes begint om t ...
Ja, ik zou dat wel doen mocht ik van jou zijn! Wij doen tijdens de dutjes alles hetzelfde als ‘s nachts en sindsdien slaapt hij goed!

2 maanden geleden

Ons zoontje is nu 12 weken en de kinderarts heeft aangeraden om ermee te proberen starten, aangezien hij zo goed als niet slaapt overdag (enkel in de draagzak en op wandeling).

2 maanden geleden

Reactie op Valochie

Ik leg hem wakker in bed (raden ze ook aan) en ik zet de white noise op (ba ...
Wauw super goed! Wij zijn ook gestart met dutjes op z’n kamertje maar we moeten hem wel telkens nog in slaap wandelen/wiegen. Hij is nu 10 weken. Hebben jullie hier op een manier naartoe gewerkt zodat hij zelfstandig in slaap valt? Of doet hij dit gewoon vanzelf? ☺️

2 maanden geleden

Reactie op H_nn_h

Wauw super goed! Wij zijn ook gestart met dutjes op z’n kamertje maar we mo ...
Wij moesten ook erg veel en lang wiegen! Ik heb dat wat afgebouwd… korter wiegen tot hij rustig is en dan in bed leggen (wakker) dan leg ik mijn hand op zijn borstje en ‘schud’ ik een beetje, daar valt hij van in slaap! Meestal werkt dat wel zo 😉 is beter te doen dan hele tijd wiegen, vond in echt lastig op de duur

2 maanden geleden

Reactie op H_nn_h

Wauw super goed! Wij zijn ook gestart met dutjes op z’n kamertje maar we mo ...
Hij doet dit inderdaad gewoon vanzelf. En ik zeg het, inbakeren en white noise helpt hier echt wel. Ook dagelijks dezelfde routine proberen aanhouden

2 maanden geleden

Reactie op Valochie

Hij doet dit inderdaad gewoon vanzelf. En ik zeg het, inbakeren en white no ...
Zo goed van hem! ☺️ inbakeren en white noise doen we idd ook, idem voor de routine. Zal dan wel komen met tijd, denk ik dan. We zijn al blij dat hij goeie dutjes doet 👌😄

één maand geleden

Reactie op yaravdw

Sorry zag nu nog maar je antwoord, maar hier zie je het schema die zij meeg ...
Lukt het intussen met het schema? Het middagdutje duurt hier meestal maar 1u-1u15

één maand geleden

Reactie op Valochie

Lukt het intussen met het schema? Het middagdutje duurt hier meestal maar 1 ...
Ja, de ene dag gaat het beter dan de andere dag. Over de middag haalt hij soms ook maar 1u of iets meer