49 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Valochie
Amaai, hoeveel weken is hij? Wat doet die dat al goed!
Vrijdag 12 weken, deze foto was afgelopen maandag 🥰 hij doet dat al ff goed maar dit was wel de eerste keer zo hoog
2 maanden geleden
Speelmat vinden wij ook een aanrader! Maar hij vindt het enkel leuk met ons bij… in zijn park kan hij wel een tijd zichzelf ‘bezighouden’. Dat gaat alsmaar beter en is heel leuk voor ons 😅 vandaag trouwens de eerste dag ‘dutje in de eigen kamer’… Het gaat super goed! Ik kan het zelf bijna niet geloven 🤣🫣
2 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Speelmat vinden wij ook een aanrader! Maar hij vindt het enkel leuk met ons ...
Oh wauw! Hoe oud is je zoontje?
2 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
En wat een mooie baby!🥰
2 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Hij was gisteren 10 weken… ik probeer een beetje het schema van ‘snuggels and dreams’ te volgen… die raadt aan om vanaf 9 weken alle dutjes op een donkere kamer te doen. Bij ons gaat het nu dus heel erg goed. Wij kregen ons kindje wekenlang super moeilijk in slaap.. en nu gaat het heeeel gemakkelijk, we denken dat het is omdat alle prikkels weg zijn in zijn donkere kamer.
2 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Hij was gisteren 10 weken… ik probeer een beetje het schema van ‘snuggels a ...
Ik vind zo'n dagschema met wakkertijden en etenstijden wel moeilijk om te volgen. Hier eet hij standaard om de 4u. En de dutjes laat ik hem gewoon slapen tot hij wakker wordt, tenzij hij moet eten. De dutjes zijn ook wel in zijn kamer, ingebakerd en met white noise dan slaapt hij ook zalig. Heb wel schrik voor als hij naar de opvang moet gaan, dat gaat daar helemaal anders zijn dan thuis.
2 maanden geleden
Reactie op opaarde
Ga eens kijken dankje! Valt hij zelf in slaap dan of doe je hem eerst in sl ...
Ik leg hem wakker in bed (raden ze ook aan) en ik zet de white noise op (baarmoedergeluid). Soms is hij nog een tijdje wakker maar nooit dat ik hem terug uit bed moet halen of naar hem toe moet gaan, uiteindelijk valt hij wel in slaap en meestal voor zijn flesje van 23u moet ik hem dan wakker maken.
2 maanden geleden
Reactie op opaarde
Ga eens kijken dankje! Valt hij zelf in slaap dan of doe je hem eerst in sl ...
Die gebruiken wij ook en ik wil geen andere slaapzak meer 😀
2 maanden geleden
Doen jullie voor dutjes overdag ook een slaapzak aan?
Hier voorlopig enkel ‘s nachts maar merk dat de dutjes overdag moeilijker beginnen te gaan..
Ze wilt overdag ook constant haar tut om te slapen en als die dan uit haar mond valt als ze nog niet diep genoeg slaapt is ze terug wakker..
Terwijl ze snachts zonder tut slaapt 🙈
2 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Hier voorlopig enkel ...
Hangt ervan af maar meestal wel. Soms gebruik ik een gewone slaapzak, zodat hij ook het verschil zou merken tussen dag en nacht. Maar het gebeurt dat ik toch nog verander naar de puckababy slaapzak omdat hij gewoon te onrustig is. Hij slaat nogal veel met zijn armen en benen. En hij schrikt ook zichzelf vaak wakker en met die puckababy heb je dat niet.
2 maanden geleden
Reactie op LiezeD94
Hier voorlopig enkel ...
Wij bakeren hem elk dutje in… anders maakt hij zichzelf wakker, hij is heel onrustig en druk met zijn armen en benen. Inbakeren mag tot 3 maand dacht ik en hij is nu 10 weken, dus ik heb wel schrik voor erna… weet nog niet goed wat ik ga gebruiken
2 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Wij bakeren hem elk dutje in… anders maakt hij zichzelf wakker, hij is heel ...
Inbakeren mag langer hoor je moet enkel opletten als je kindjes begint om te rollen want als hij ingebakerd op zijn buikje beland kan het gevaarlijk zijn
Hier is inbakeren geen optie mevrouw wilt met haar armen omhoog liggen 😄
Ik heb wel ook een love to dream slaapzak waarmee ze toch omhoog kan liggen misschien moet ik die dan overdag eens proberen!