49 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op yaravdw
Sorry zag nu nog maar je antwoord, maar hier zie je het schema die zij meeg ...
En wat is dan de bedoeling dat je doet met de resterende tijd tussen het dutje en de volgende voeding? Hier weent hij dan meestal 😕 dus kunnen niet echt iets doen.. ik hoop vaak dat hij slaapt tot aan de volgende voeding. Mss zal het beteren met ouder worden, hij is nu 9 weken
2 maanden geleden
Reactie op Valochie
En wat is dan de bedoeling dat je doet met de resterende tijd tussen het du ...
Oei zou het niet direct weten, wij houden hem dan vooral bezig op zijn mat of wat tummy time of soms wat knuffelen. Hangt ook beetje af van zijn stemming maar meeste van de tijd is hij wel goed gezind. Van ons is hij morgen 9w
2 maanden geleden
Reactie op yaravdw
Ik probeer hetzelfde schema te volgen ongeveer… maar mijn baby slaapt zó moeilijk in zijn park, steeds wakker na ongeveer 30min en dan ben ik soms al 20min bezig om hem in slaap te krijgen… hij doet enkel lange dutjes op mij, dan slaapt hij ook 1h30 a 2h… maar donderdag is hij 10 weken en ik wil wel het ‘gewone’ leven wat oppakken en eens iets doen in huis ipv vier uur per dag ‘vast’ te zitten in de zetel. Het is natuurlijk gezellig als hij op mij slaapt, maar zou het graag af en toe eens anders zien. Iemand tips?
2 maanden geleden
Reactie op yaravdw
Hoe lukt dit schema voor jou?
Drinkt je kindje vast om de 4u? Hier nog vaak 2u of soms minder ertussen. 🫣 dit schema zou alvast niet werken voor ons. Nu zit er geen regelmaat of systeem in… hopelijk laat ze binnenkort langer tussen en kan ik ook beginnen oefenen op in bed slapen overdag 🤞🏻
2 maanden geleden
Reactie op VeLou
Misschien een draagzak of -doek? Dan kan jij wel iets doen en kan je kleine ...
Ja, sliep vroeger enkel in de draagzak… zijn dan kunnen beginnen verschuiven naar park omdat we van die draagzak af wouden 😅 maar nu zou ik minder dutjes willen, maar wel langere… maar die lukken dus enkel op mama 🫣
2 maanden geleden
Reactie op JanaMrchrs
Ik probeer hetzelfde schema te volgen ongeveer… maar mijn baby slaapt zó mo ...
Bij ons was het ook net hetzelfde ...
daarmee dat ik MIMMTI babynestje heb gekocht ik leg haar heel voorzichtig eerst met haar voetjes dan haar poep en laatst haar hoofdje neer en hou mn hand nog eventjes vast aan haar hoofd. En baker haar in en laat ik haar los. Ze slaapt dan toch iets langer
2 maanden geleden
Reactie op VeLou
Hoe lukt dit schema voor jou?
Drinkt je kindje vast om de 4u? Hier nog vaa ...
Het gaat opzich redelijk. Hij slaapt wel soms minder lang dan dat er opgeschreven staat. Maar ik forceer hem dan niet en haal hem uit zijn bed.
Hij drinkt meestal wel vast om de 4u. Het kan soms zijn dat hij halfuurtje eerder voeding vraagt maar meer niet.
2 maanden geleden
Reactie op Valochie
En wat is dan de bedoeling dat je doet met de resterende tijd tussen het du ...
Tummy time, knuffelen, babbelen, voorlezen ( zwart wit boekje ), wipper ( wij durven deze wel eens kort voor tv zetten en zetten dan youtube ‘baby newborn sensory’ op.. daar vind je heel veel leuke dingen zoals zwart wit en figuurtjes die voorbijkomen. En dan ik zijn parkje met een muziekmobiel. Ik heb nog maar pas onze mooie muziek mobiel vervangen door de Tiny love mobiel en deze is toch echt wel een succes🙈
Dutjes op de kamer lukt hier nog niet.. ik probeer het af en toe.. probeer het niet te forceren. Sowieso elke dag een dutje ik de draagzak 😊
2 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Tummy time, knuffelen, babbelen, voorlezen ( zwart wit boekje ), wipper ( w ...
Oh ja en rammelaartjes rammelen. En zien hoe hij dit volgt. Op zijn speelmat daar hangt ook wat aan de bogen met een muziekje erbij. Vind hij allemaal leuk om te doen 🤗
2 maanden geleden
Reactie op Valochie
Welke speelboog heb je? Dat hebben wij hier nog niet
Een speelmat waar het ingewerkt is. Hij begint stilaan naar de dingetjes in de lucht te grijpen 🥰
2 maanden geleden
Reactie op Valeriee94
Een speelmat waar het ingewerkt is. Hij begint stilaan naar de dingetjes in ...
Ook ideaal voor tummy time🥰