7 Reacties

8 maanden geleden

Ik slaap echt veel, veel beter met een zwangerschapskussen! Da's niet geweldig duur, je kan dat gewoon in de Hema gaan halen. Ik draai me er ook veel minder mee snachts, want dat kan inderdaad pijnlijk zijn :/ Verder probeer ik een uur of 2 voor het slapengaan niet meer te drinken, anders moet ik ook teveel opstaan :(

8 maanden geleden

Hier morgen 24 weken en ben een buikslaper ik kan al een poosje niet meer op me buik slapen dus dat is al aanpassen en verder ben ik standaard om 06u een eerste keer wakker als ik niks moet doen ga ik terug slapen anders sta ik op en ik kan tot max 09u slapen ik heb dus eigenlijk geen wekker meer nodig 😅😅 ik vind een zwangerschapskussen de beste uitvinding zeker omdat ik alleenstaande moeder ben en dus geen vriend heb om als kussen te gebruiken

MOD

8 maanden geleden

Een zwangerschapskussen is dus echt de moeite om aan te kopen..als ik me niet vergis had ik dat van mijn oudste wel maar nu niet 🙈 heb enkel een klein kussentje maar ik leg daar meer mijn hoofd op neer. Dankjewel dames voor je reactie, ik ga even op zoek naar een zwangerschapskussen

8 maanden geleden

Ik ben 23 weken en 1 dag en ik gebruik al vanaf dat ik 8 weken ben mijn voedingskussen. Ik heb een hernia in mijn middenrug en ik had heel veel last ervan en met het kussen heb ik veel beter kunnen liggen en slapen. Nu op het moment slaap ik in stukjes 😅 ik val inslaap tegen 23 uur. Ons pruske maakt me wakker door hard te stampen tegen 2 -3 uur nachten vooraleer ik dan terug slaap val is het soms 4 uur of 5 uur. En de wekker loopt af in de week om 7 uur 😅. Voor de rest heb ik sommige dagen veel last van mijn onderrug en dan doet het kussen goed om tussen de knieën steken 😊😉

8 maanden geleden

Ik ben een buikslaper en dit is ondertussen niet echt mogelijk meer.. Als ik op mijn zij lig probeer ik altijd door te draaien naar mijn buik 🙈 Dus nu slaap ik ook met een Voedingskussen tussen mijn benen en tegen mijn buik om vast te pakken. Maar ik kan absoluut niet stilliggen snachts en wil constant wisselen van kant wat heel onhandig is met dat kussen want dan versleep ik heel het delen mee en ligt niks nog goed 🤷🏼‍♀️ Momenteel is mijn vriend weer op het schip dus heb ik wel het bed voor mij alleen wat een voordeel is voor extra plaats nu maar als hij weer thuis is zal het terug wennen zijn om de plaats te delen 😅 Wat ik dan wel doe is hem ook als kussen gebruiken dus de ene kant het kussen en de andere kant mijn vriend 🤣

8 maanden geleden

Hoi, Ik slaap ook heel slecht, heb al vanaf week 12 last van bekkenbodeminstabiliteit door de hormonen en is er niet op gebeterd. Snachts 50 keer draaien van een heup naar de anders met heel veel pijn. Heb volgende week een afspraak bij fysische geneeskunde voor hopelijk een middel dat verlichting brengt. Ik ga ook sinds week 12 naar de kine. Het is soms gewoon pech hebben. Wat mij wel enorm helpt is een goed dik kussen tussen mijn benen. Maar is enkel verlichting geen oplossing voor de pijn. Ik probeer zoveel mogelijk te geniet van zijn stampjes want dat is voor het enige leuke aan deze zwangerschap. Spijtig genoeg.

MOD

8 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Hoi, Ik slaap ook heel slecht, heb al vanaf week 12 last van bekkenbodemin ...
Ewel ik heb deze nacht geslapen met een kniekussen tussen mijn benen en heeft me wel geholpen heb ik het gevoel. Had enkel vanmorgen pijn aan mijn linkerknie. En mensen raden me idd aan om naar de kine te gaan..dus zal even een afspraak maken dan met de huisarts of genicoloog