13 Reacties

3 maanden geleden

Ons dochtertje is nu 4 weekjes oud en ze slaapt nog altijd gewoon langs mij als ze niet in haar co sleeper wilt slapen slapen Ze hebben 9 maanden lekker warm bij jou gezeten en je hartslag gehoord, om dan ineens alleen in een koud bedje te liggen is een hele grote veranderingen

3 maanden geleden

Ons zoontje is nu 2,5 week en heeft de eerste week ook tegen mij geslapen in mijn bed. Sinds deze week leg ik hem af en toe in de co-slaper als hij eerst naast mij in slaap gevallen is, enkel omdat ik mij soms te moe voel om veilig langs hem te kunnen slapen. Maar als hij niet in de co-slaper wil accepteer ik het en leg ik hem wel gewoon tegen mij. Ze hebben die geborgenheid echt nodig zoals de reactie hier onder ook zegt ☺️

3 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ze hebben het mij zo ook geleerd toen we nog in het ziekenhuis lagen om hem bij mij te nemen en men vroedvrouw raadde dit aan. Ik ben wel elke avond blijven proberen, nu is hij drie weekjes en hij slaapt sinds een kleine week wel in de cosleeper! Meestal neem ik hem in de ochtend wel nog even bij mij 😊 en niet elke nacht is even succesvol, maar dat is helemaal oké. Succes!

3 maanden geleden

Tuurlijk snappen wij dat ze de warmte van de baarmoeder mist en dit een extreme verandering is, je zou ze er soms even terug willen leggen voor hun gemoed 🤭 ze is wakker gebleven tot 3u en dan tot 9u (wat veel te lang is, welker vergeten) geslapen.

3 maanden geleden

Hier is het een ramp om in haar eigen bed te slapen 🫠 door de dag slaapt ze ook op mijn schoot waardoor ik niks kan doen, nadat zij een diep slaap is leg ik ze in haar park en na een half uur is ie wakker 😕

3 maanden geleden

Wij hadden dit ook de 1e 2 weken. Overdag kon ze overal slapen, 's nachts enkel op mama. Na 2 weommezwaai en sindsdien slaapt ze 's nachts goed in haar bedje. De moed niet opgeven. Het is zwaar, maar de baby had op het begin de geborgenheid nodig

3 maanden geleden

Reactie op abab24

Wij hadden dit ook de 1e 2 weken. Overdag kon ze overal slapen, 's nachts ...
Ja overdag zou ze heeeel de dag willen doorslapen waar je ze ook legt. Pas op handig om zelf wat rust in te halen. Ok we staan er niet alleen voor, we zijn allen goed bezig 🥰

3 maanden geleden

Eerste weken heeft ze tussen ons in bed gelegen (in een babybedje en tussen onze hoofdkussens). Gisteren eerste nacht in de co-sleeper (nog in babynestje). Stap voor stap en op tempo van je kindje en jezelf als ouder 😉

3 maanden geleden

Zo blij dit te lezen dat wij niet alleen zijn. Hier exact hetzelfde. Bij ons gaat het naar het einde van de nacht rond 3u - 4u ofzo beter en het laatste deel van de nacht slaapt hij dus in de cosleeper. Alles daarvoor is bij mama te doen

3 maanden geleden

Reactie op lizzie1234

Zo blij dit te lezen dat wij niet alleen zijn. Hier exact hetzelfde. Bij o ...
Hier is het omgekeerd 😅 Tegen de ochtend wil ze niet meer in de co sleeper maar in het grote bed 😜

3 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Hier is het omgekeerd 😅 Tegen de ochtend wil ze niet meer in de co sleeper ...
Haha, die kleintjes toch. Is voor hen idd een hele verandering van de buik naar de wereld eh. Zal wel beteren

3 maanden geleden

Ons kleintje wordt morgen een maand en ik zoek ook nog naar manieren om hem gemakkelijker in bed te krijgen. Hij is dan diep aan het slapen maar vanaf het moment dat hij de matras aanraakt, wordt hij onrustig. Vandaag heeft de vroedvrouw mij geleerd hoe je een babytje kan inbakeren met een tetradoek. Als ik hem ingebakerd in mijn armen in slaap laat vallen, lijkt hij het nadien niet door te hebben dat ik hem daarna in zijn parkje leg. Wel opletten nu met de warmte als je je kindje inbakert. 😉

3 maanden geleden

Wij hebben een slaapzak van ergopouch en sindsdien slaapt de baby zalig. Doordat zijn handjes hier lekker strak in zitten geeft dit denk ik die geborgenheid van in de baarmoeder