8 Reacties
8 maanden geleden
Wij hadden een puckababy inbakerslaapzak maar uiteindelijk toch een zonder mouwen gebruikt, sommige baby’s zijn graag ingepakt en andere zijn dat niet 🥰
8 maanden geleden
Alles hangt af van je baby en hoe je er zelf ook naar kijkt. Sommige baby's voelen zich beter als ze niet te veel ruimte hebben (zo voelen ze zich nog wat zoals in de buik). Dan is een inbakerslaapzak ideaal. Tegelijkertijd zijn er kinderen die het net zalig vinden om hun armen eindelijk vrij te kunnen bewegen en het liefste van al steeds boven de lakens te leggen. Het inbakeren gaf mij bij mijn eerste kind een vreemd gevoel om te doen, maar ik weet dat er veel kindjes en ouders hier wel heel gelukkig van worden. Sorry dat ik dus niet kan helpen bij de juiste keuze. Misschien kan je ergens 2de hands een inbakerslaapzak kopen of van iemand gebruiken? Zo kan je aanvoelen wat het beste voor jullie werkt.
8 maanden geleden
Reactie op Linest24
Alles hangt af van je baby en hoe je er zelf ook naar kijkt. Sommige baby's ...
Dankjewel! Dat is een heel goed idee eigenlijk. Ik ga er eentje zoeken op Vinted zodat we het eerst eens kunnen uitproberen eens hij er is wat hij zelf het leukst vindt ☺️
8 maanden geleden
Reactie op Bebecoco
Dankjewel! Dat is een heel goed idee eigenlijk. Ik ga er eentje zoeken op V ...
Een gewone slaapzak is volgens mij nooit verloren. Je kan het inbakergevoel ook al wat met de lakens doen. Maar die echte inbakerslaapzakken werken nog beter natuurlijk als je kindje echt nog het gevoel wil zoals in de buik 😊
8 maanden geleden
Love to dream slaapzak, veel kindjes leggen graag hun armpjes boven het hoofd bij het slapen, hier is dit mogzlijk maar heeft de geborgenheid van inbakeren