18 Reacties

één maand geleden

Mijn tip: Als dit schema werkt voor jullie gewoon zo verder doen en je niks aantrekken van de meningen van buitenaf 😅

één maand geleden

Ons meisje is zaterdag ook 12 weken en ons slaapschema is momenteel ook een laatste fles rond 22u. Dan slaapt ze door tot 9u-9u30 dus wij zijn ook blij met ons schema ☺️ We gaan wel binnen 2 weken starten met het slaapschema te vervroegen zodat ze het vroegere opstaan (hopelijk) wel gewoon is als ik terug start met werken. Als ze vroeger moet opstaan dan zal ze wel vroeger kunnen gaan slapen hopen we ☺️ Vooral doen wat voor jullie goed werkt en aanvoelt!

één maand geleden

Reactie op RaiC

Ons meisje is zaterdag ook 12 weken en ons slaapschema is momenteel ook een ...
Ik zou nog even wachten want de 27ste gaat de klok een uur terug dan zullen ze vanzelf wel vroeger moe en wakker zijn🙈

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Ik zou nog even wachten want de 27ste gaat de klok een uur terug dan zullen ...
Goed dat je het zegt! Merci 😀

één maand geleden

Reactie op RaiC

Goed dat je het zegt! Merci 😀
Graag gedaan! ☺️

één maand geleden

Oei, ons zoontje is morgen 16 weken en gaat ook nog steeds rond 22u, na zijn laatste voeding naar bed. Hij slaapt dan meestal tot ongeveer 6u. Als we hem 3u vroeger in bed zouden leggen, moet ik er elke nacht uit om hem eten te geven... Dan liever later in bed.

één maand geleden

Reactie op RaiC

Moesten we niet meer gaan werken, zou ik het zo laten hehe maar helaas 🫣. Ok uurverschil zal inderdaad ook veel duidelijk maken, best dit eerst afwachten en nu nog genieten van het schema

één maand geleden

Reactie op Eskimooo

Oei, ons zoontje is morgen 16 weken en gaat ook nog steeds rond 22u, na zij ...
Ok, maar met deze berichten voel ik me weer beter. Als het zo werkt voor onze kleintjes, waarom ook niet idd!

één maand geleden

Reactie op VdbRob

Moesten we niet meer gaan werken, zou ik het zo laten hehe maar helaas 🫣. ...
Dat zou mooi zijn dat niet meer moeten gaan werken 🤭 Inderdaad, genieten van elke goede nacht!

één maand geleden

Reactie op RaiC

Hetzelfde hier. Zelfde schema 🤩

één maand geleden

Reactie op Tijgertjees

Hetzelfde hier. Zelfde schema 🤩
En slapen jullie kleintjes nog tussen de voeding van 16 - 17u en 22u? Hier is dat een no go, meest actieve momenten van de dag vaak 🫣

één maand geleden

Reactie op VdbRob

En slapen jullie kleintjes nog tussen de voeding van 16 - 17u en 22u? Hier ...
Meestal wel een kort dutje van 30-45 min. Als ze wakker is dan is ze ook actief 😀

één maand geleden

Reactie op VdbRob

Ons kleintje slaapt in de dag paar keer korte dutjes. 45min en we spelen nog tot 22uur en dan maken. Pamper. Pyjama. Slaapzak. Voeding bedje en hij is echt vertrokken voor de hele nacht.

één maand geleden

Doe vooral waar je je zelf goed bij voelt! Wij hebben graag onze avond, doen hem in bed zodat hij slaapt rond 19u30… maar we moeten ‘s nachts opstaan voor een nachtvoeding. Het ene is niet beter of slechter dan het andere. Een (zo goed mogelijk) uitgeruste en gelukkige mama en papa zijn volgens mij het meest belangrijke 😉🍀

MOD

één maand geleden

Hey! Je moet gewoon doen wat jij het beste vind voor je kindje ;) Wat zou de redenen moeten zijn om dit te veranderen? Ik weet niet of je al weer aan het werk bent of niet? Maar zolang jij het goed vind niets van aantrekken en gewoon lekker genieten :)

14 dagen geleden

Reactie op Rnnuo

Hey! Je moet gewoon doen wat jij het beste vind voor je kindje ;) Wat zou ...
Inderdaad helemaal waar. Momenteel nog niet aan het werk, een beetje meer tijd met ons kleintje genomen. Zij slaapt dan ook echt van 22u tot 8u30 en vaak moet ik ze dan nog wakker maken om te voeden. Dat is natuurlijk geen ritme om in te blijven als ik ga werken, want om 8u moet ik zeker beginnen 🫣 we zullen zien, hoe we dit gaan aanpakken haha. Nu volop genieten van de nachten

2 dagen geleden

Van ons ook 22u laatste voeding dan in bed tot rond 8 -8u30 moet haar wakker maken vraagt niet naar haar ochtendfles. heb eens met de vroedvrouw besproken en ze zij toch om de slaap wat te vervroegen nu voor de eerste keer rond 20u in bed en 19u15 laatste voeding ben eens benieuwd. Ze dronk ook haar avondfles niet meer goed daarmee is het vervroegd ze is nu 17 weken.