9 Reacties
6 maanden geleden
Maar uw baby in een parkje laten slapen is niet erg hoor?! En een bed extra in de living neemt gewoon nog onnodig de ruimte in. Gewoon doen wat jij ok vindt meid. Ze zal wel bijdraaien. Your house, your rules💪
6 maanden geleden
Waarom heb je dan nog een park nodig? Onnodige kosten en ook gewoon niet nodig
6 maanden geleden
Ik wimpel zo alles van ‘adviezen’ af.
Als baby er is en ik zie dat als mama nodig dan zal ik da wel doen.
Maar ik ga op mijn moedergevoel af. Net zoals zij dat al die jaren geleden hebben gedaan met hun kinderen.
Heb dat ook zo al gezegd.
5 maanden geleden
Exact zelfde advies hier gekregen…
Maar we vinden het absoluut niet nodig een wiegje te zetten.
Iedereen die ik ken die een wiegje heeft, zegt me ook dat het de moeite niet is.
5 maanden geleden
Ik twijfelde eerst voor een wiegje beneden gewoon omdat ik een hele mooie had zien staan maar daar kunnen ze niet zo lang in en in een park wel dus het is bij ons toch ook een park geworden 😅 daar kan ze in slapen en spelen en veel langer gebruik van maken dan een wiegje!
5 maanden geleden
Maar zo een parkje met een matrasje is eigenlijk toch ook gewoon een vierkant bedje ?
Toch vreemd hoe mensen kunnen redeneren. Hier vonden ze het ook raar dat ik en park wou ipv een wieg beneden. Het leven is al duur genoeg hoor. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. You are the boss!!
😘
5 maanden geleden
Mijn schoonmoeder is ook van het principe dat een kind niet moet slapen op dezelfde plaats als waar hij/zij speelt. En dus ook een apart bedje zou voorzien. Gelukkig hebben we op vlak van "moeien met je eigen zaken" al een positieve weg afgelegd en begrijpen we elkaar nu goed. Ze deelt haar mening maar is totaal niet meer opdringerig. Extra bedje is er dus bij vorige kindje ook niet gekomen en zal ook nu niet zo zijn. Maar ik snap dus waar je schoonmoeder het idee vandaan haalt. Bij ons werkte het inderdaad wel goed om een verschil te maken tussen een plaats voor te spelen en eentje om te slapen. Dochter deed na 2,5maand dutjes op haar eigen kamer. Zelf zat ik dus wel op de babyfoon te staren intussen 🙈Schoonmoeder had dus ergens wel een punt qua slapen 🤭 maar daarvoor moet er niet persé een extra bedje aangekocht worden 😉