15 Reacties

5 maanden geleden

Tweedehands?

5 maanden geleden

Reactie op Laurakinderwens

Tweedehands?
Kijk ik ook regelmatig op maar nog geen tegengekomen die nog mooi, niet te duur en niet te ver weg was 😔

5 maanden geleden

Ik heb 3 jaar geleden eentje gekregen van de Jysk. Niet zo mooi als die van Quax maar wel heel comfortabel. Ik heb er een leuke plaid en kussentje in gelegd. En ziet er nog steeds perfect uit. En veel goedkoper uiteraard 😊

5 maanden geleden

Idem, teeeee duur of te groot Ik kreeg het advies om eens naar de Jysk te gaan...

5 maanden geleden

Reactie op Tine_K

Ik heb 3 jaar geleden eentje gekregen van de Jysk. Niet zo mooi als die van ...
Zal daar dan eens moeten gaan kijken!

5 maanden geleden

https://www.amazon.de/Songmics-Rocking-Relaxing-Adjustable-Capacity/dp/B011QR339K/ref=mp_s_a_1_3?crid=2FVCT5EBOPYOA&dib=eyJ2IjoiMSJ9.eTz2wBpefkazNZo8pffPowfF3ETutzFazodHuaBcKMxrAkYBB_Cqjkm3nLMKBxIMRrCJ4LcxVsjdS9eDqsu65cux6y8XgfhkQ3yl1T-eJ6YbgT4DgeZ4axDi6SF5Oy_36AT15oZmEnscEYv0NNpb54r-B5VK0ZUAPDc7K231_sbTCLnQVpZoixPacVtqDaymxQnkO0oJ7Gk4athfgg-qMw.sQdDu93FOAEXw5fGfBkmMaiMK48huStaolC53lWwNwU&dib_tag=se&keywords=schaukelstuhl&qid=1717268979&sprefix=Schaukelstuhl%2Caps%2C354&sr=8-3 En zoiets?

5 maanden geleden

Reactie op abab24

https://www.amazon.de/Songmics-Rocking-Relaxing-Adjustable-Capacity/dp/B011 ...
Goh ik heb daar nog nooit op besteld.. het liefst zou ik er wel eerst eens willen gaan inzitten ook voordat ik het koop 😅

5 maanden geleden

Op fonq staan er ook wel nog een aantal mooie tot een €150-€200. Ik heb er daar paar maand geleden eentje van sweeek gekocht met wat korting

5 maanden geleden

Reactie op JulieM96

Op fonq staan er ook wel nog een aantal mooie tot een €150-€200. Ik heb er ...
Die site ken ik niet, ga ik zeker eens bekijken!

5 maanden geleden

Reactie op LiezeD94

Goh ik heb daar nog nooit op besteld.. het liefst zou ik er wel eerst eens ...
Snap ik wel, maar normaal kan je gratis terugsturen. Ik wou er ook geen van €400-500 kopen.

5 maanden geleden

Ik heb vorige week een mooie zien staan bij Jysk, helemaal niet duur!

5 maanden geleden

Wij hebben onze van de Ikea. Niet de allermooiste natuurlijk maar zoals eerder al gezegd, met een plaid en kussentje ziet het er heel knus uit. Wij zijn er in de Ikea eens in gaan zitten en hebben daarna 2de hands gekocht 👍

5 maanden geleden

De teddy stoel by Jysk

MOD

5 maanden geleden

Reactie op julieb94

Ik heb vorige week een mooie zien staan bij Jysk, helemaal niet duur!
Heb je een foto?

5 maanden geleden

Reactie op Rnnuo

Heb je een foto?
Neen, misschien best eens op de site kijken. 😊