Dag lieve mama’s!
Ik ben nog hopeloos opzoek naar een betaalbare schommelstoel of zeteltje voor op de baby haar kamer 🙈
Het mag geen super grote zijn want de kamer is niet echt groot maar het moet wel een zijn waar je gemakkelijk in zit om flesjes of borstvoeding te geven..
In het begin zal ze bij ons op de kamer liggen dus hoop ik gewoon in bed borstvoeding te kunnen geven maar nadien zou het makkelijker zijn als de voeding op haar eigen kamertje g erg even worden ☺️
Ik kom overal die van quax tegen maar vind die ongelofelijk duur (525€) en ik ben niet echt groot dus vond die niet heel makkelijk om in te kruipen en er terug uit 😅
Wat raden jullie hiervoor aan?
Ik heb 3 jaar geleden eentje gekregen van de Jysk. Niet zo mooi als die van Quax maar wel heel comfortabel. Ik heb er een leuke plaid en kussentje in gelegd. En ziet er nog steeds perfect uit. En veel goedkoper uiteraard 😊
https://www.amazon.de/Songmics-Rocking-Relaxing-Adjustable-Capacity/dp/B011QR339K/ref=mp_s_a_1_3?crid=2FVCT5EBOPYOA&dib=eyJ2IjoiMSJ9.eTz2wBpefkazNZo8pffPowfF3ETutzFazodHuaBcKMxrAkYBB_Cqjkm3nLMKBxIMRrCJ4LcxVsjdS9eDqsu65cux6y8XgfhkQ3yl1T-eJ6YbgT4DgeZ4axDi6SF5Oy_36AT15oZmEnscEYv0NNpb54r-B5VK0ZUAPDc7K231_sbTCLnQVpZoixPacVtqDaymxQnkO0oJ7Gk4athfgg-qMw.sQdDu93FOAEXw5fGfBkmMaiMK48huStaolC53lWwNwU&dib_tag=se&keywords=schaukelstuhl&qid=1717268979&sprefix=Schaukelstuhl%2Caps%2C354&sr=8-3
En zoiets?
Wij hebben onze van de Ikea. Niet de allermooiste natuurlijk maar zoals eerder al gezegd, met een plaid en kussentje ziet het er heel knus uit. Wij zijn er in de Ikea eens in gaan zitten en hebben daarna 2de hands gekocht 👍