2 Reacties

9 maanden geleden

Wat jammer om dit te horen…😢 zorg voor jezelf en je kleintje! Je weet het antwoord zelf al als ik je bericht hier lees! Hij raakt je aan terwijl je zijn kind draagt. Dit is alles behalve ok! Ik hoop dat je snel de knoop kunt doorhakken en jezelf in veiligheid kan stellen🙏🏼❤️

9 maanden geleden

Hoe ik dit bericht interpreteer, is er weinig respect naar jou toe van je partner. Als je geen zin hebt in seks wat kan zeker op het laatste dan is dat toch niet erg. Er zijn andere manieren om intiem te zijn met elkaar. Hopelijk kan je toch nog een goed gesprek met je partner aan gaan en je kaarten op tafel leggen. Als hij zo al doet ten opzicht van jou en de baby, wat gaat dit geven als je bevallen bent want dan is het 6 weken normaal gezien geen seksueel contact mogelijk. Ik hoop dat je toch nog een volwassen gesprek met hem kan aangaan zo niet, dan is dat wel heel jammer zeker in een situatie waar een baby'tje binnenkort verwacht wordt. Hopelijk blijft het ook uit zonder geweld voor jou. Heel veel sterkte in ieder geval. 😟