13 Reacties
7 maanden geleden
Ja ik slaap ook enorm slecht.vind soms geen houding om goed te liggen snachts.en idd je begint dan enorm te woelen en ik draai dan eens min been en arm over helm omdak dan denkt mss ga ik zo in slaap vallen ma tevergeefs.kheb zo een soort slaapkus gekocht ma da helpt aan geen kanten.of als ik slaap begint de kleine dan te schoppen😂😂
7 maanden geleden
Reactie op Ebro
Ik ben nu 27weken zwanger en heb ook Enorm veel last aan mijn rechter boven ...
Ik ben morgen 27 weken zwanger en ik heb ook vreselijke pijn aan mijn rechter boven rug/ribben! Maakt zelfs niet uit op welke kant ik ga liggen, de pijn komt sowieso... 🥴 Dus om de verdere topic te beantwoorden: m'n vriend zegt ook dat hij vaak wakker wordt omdat ik zo lig te woelen. Daarnaast word ik ook vaak plots klaarwakker in het midden van de nacht of sta ik vaak op om naar de wc te gaan...
MOD
7 maanden geleden
Reactie op Bebecoco
Ik ben morgen 27 weken zwanger en ik heb ook vreselijke pijn aan mijn recht ...
Ja herkenbaar dat naar de wc gaan 🙈 neem nu sinds eergisteren magnesium pillen en heb de indruk dat ik alvast geen krampen meer heb ook :) slaap er precies beter van ook.
Is ook voorbereiding van de baby nachten zeker zeg maar
7 maanden geleden
Reactie op Rnnuo
Neen heb enkel een kleine..in den tijd wou ik gene omdat ik dan me partner ...
Ja het is echt zo handig!
Ben net een week van huis geweest en moest zonder zwangerschapskussen slapen. Ik vond het verschrikkelijk lastig, was heel vaak wakker, had overal pijn ‘s ochtends…
Ik denk dat ik nooit meer zonder slaap 😂