8 Reacties

7 maanden geleden

Ik! Op 1 plaats! Vooral als ik (lange) zit

7 maanden geleden

24w hier en afhankelijk van wat ik doe kan ik met moeite nog bewegen tegen de avond van de pijn in m鈥檔 onderrug.. gelukkig is het wel altijd de dag nadien terug beter

7 maanden geleden

Ik zou zeggen wen er maar aan voor komende weken 馃槉 ik ben 24 weken en mijn onderrug doet sind 20 weken regelmatig pijn. Vooral bij pas opstaan of na lang zitten

7 maanden geleden

Ik heb daar ook last van en ik leg s鈥檃vonds voor ik ga slapen een waterkruik op mn onderrug

7 maanden geleden

Voorschrift bij de dokter gaan halen en kin茅 starten. Zij werken pijnverlichtend en geven tips :)

7 maanden geleden

Ik heb mijn bureaustoel ingeruild voor een zitbal en dat helpt ook echt wel.

7 maanden geleden

Ik doe oefeningen voor rugversteviging, heb een zitbal en gebruik warmte en een spijkermat om de rug te ontspannen. Voor een dag op kantoor kan je warmtepleisters halen bij het kruidvat, dat werkt echt goed! En ik ga nu ook kine vragen want de pijn wordt ondanks de maatregelen erger

7 maanden geleden

Hier ook.. Als er een lichamelijke klacht is, dan is het die wel. Ik ben wel sportief van mezelf en nog actief bezig (minder intensief en let goed op wat ik doe), maar dat is toch niet voldoende blijkbaar om dit te voorkomen. Ik merk dat stretch/yoga/pilatesoefeningen ook wel helpen. Op YouTube heb ik zo goede filmpjes van 麓pregnancy and postpartum TV麓 gevonden.