10 Reacties

10 dagen geleden

Wij geven hier NovaRice (in combinatie met afgekolfde melk) melk op basis van rijst. Is opzich al een dikke melk, misschien het proberen waard?

10 dagen geleden

Ook altijd een hoge lichaamstemperatuur 37,5 37,7 zelf soms iemand ervaring hiermee ook , ze is niet ziek.

10 dagen geleden

Reactie op Axelle H

Wij geven hier NovaRice (in combinatie met afgekolfde melk) melk op basis v ...
is dit nog altijd met die eiwitten in? want met haar zware koeeiwitallergie vroeger had ze novalac allernova. maar dat was niet genoeg voor haar dus zit ze nu op melk met voorschrift ik stel het eens voor aan de kinderarts.

10 dagen geleden

Dit is plantaardige melk, is voorgeschreven bij ons door de kinderarts omdat wij tot wanneer ze vaste voeding gaat eten, dierlijke eiwitten willen vermijden.

10 dagen geleden

Reactie op Axelle H

Dit is plantaardige melk, is voorgeschreven bij ons door de kinderarts omda ...
heb het eens opgezocht is ook tegen koeeiwitallergie dus is misschien wel een betere optie voor haar. Ik moet vrijdag gaan ik vraag het even. Nu is ze wel volledig verlost van haar krampjes dus hoop ik dat dit dan ook zo blijft moest ik veranderen. het is wat wikken en wegen🙈

10 dagen geleden

Heb het ook gehad 2weken . Sinds 3dagen slaapt hij weer heel rustig. Hij is nu 17weken.

10 dagen geleden

Reactie op elkeeeeeee

heb het eens opgezocht is ook tegen koeeiwitallergie dus is misschien wel e ...
Ja snap ik! Veel succes 😊

10 dagen geleden

Reactie op valeriedkd

Heb het ook gehad 2weken . Sinds 3dagen slaapt hij weer heel rustig. Hij is ...
misschien inderdaad een periode

10 dagen geleden

Goede probiotica waren hier de oplossing voor de krampen bij KMA: https://www.drogist.nl/bonusan-bacteri-5-infantis-56-sachets.htm?gad_source=1&gbraid=0AAAAADpSK7wlAb54HUxm-vtbxcxWoa2Ir&gclid=Cj0KCQjwveK4BhD4ARIsAKy6pMINOIvRn_24Zcc4aXlkTPZHsqEofNqfeJRxOP-Qe0CuxY3edxeInb4aAlH6EALw_wcB Bacteri 5 infantis heet het. Ook omeprazol voor de reflux en oefeningen van de osteopaat. Ons kind is enorm veranderd sindsdien! En eet ook al goed groentepap.

4 dagen geleden

Reactie op mamawens2024

Goede probiotica waren hier de oplossing voor de krampen bij KMA: https://w ...
omeprazol is ook iets die ze neemt