17 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb deze besteld van de H&M. Het ziet er mij nog een makkelijke pyjama uit en ik ga borstvoeding geven, waardoor die knoopjes wel van pas komen ☺️

5 maanden geleden

Reactie op yaravdw

Ik heb deze besteld van de H&M. Het ziet er mij nog een makkelijke pyja ...
Heb je maar 1 pyjama mee voor je verblijf?

5 maanden geleden

Ik heb ook zo als Yara . Zijn heel comfortabel en handig voor borstvoeding 😊

5 maanden geleden

Reactie op Samya🌊🐚

Heb je maar 1 pyjama mee voor je verblijf?
Voorlopig zit die maar weg. Mijn vriend kan er nog altijd van thuis meenemen mocht het nodig zijn

5 maanden geleden

Oke dankjewel dames, ik zal ook een pyjama zoeken met knoopjes want ik wil ook borstvoeding geven

5 maanden geleden

Ik heb gwn een pyjama shortje en een borstvoeding topje of bv t shirt van h&m en daar slaap ik dan in ☺️

5 maanden geleden

2 slaapkleedjes van SHEIN.

5 maanden geleden

Ik heb een linnen nachtjurk gekocht bij h&m die volledig open kan met knoopjes. Verder heb ik een hydrofiele badjas gekocht, ook bij h&m

5 maanden geleden

Ik heb er 4 mee! Allemaal donkere met korte mouwen, maar wel lange pijpen! Ik heb er besteld op Shein, super gemakkelijke 😊

5 maanden geleden

Ze raden wel aan om een nacht kleed mee te nemen ipv een broekje. Aangezien ze daar beneden nog wel af en toe alles gaan controleren is dit net iets makkelijker

5 maanden geleden

Ik heb nachtjurkjes gekocht met knopen. Een broek lijkt me niet zo handig

5 maanden geleden

Ik heb borstvoedings nachtkleedjes 2 en via TEMU 1 met shortje en borstvoedings t-shirt. 😄

5 maanden geleden

https://share.temu.com/QGJQCUTuvDA

5 maanden geleden

Hier een voorbeeld 😊

MOD

5 maanden geleden

Ik lag vorige weekend in het ziekenhuis en had toen een jurkje aan. Vond het ideaal :) maar normaal beval ik en ga ik naar huis terug

5 maanden geleden

Gewoon een borstvoedingstopje en jogging of short easy

5 maanden geleden

Ik heb er een aantal mee zodat ik kan kiezen… want ik weet niet wat het meest comfortabel zal voelen. Heb zowel een jurkje met spaghettibandjes mee (en knoopjes), als eentje met korte mouwen en knoopjes, als een pyjamabroek met los hemdje etc. Mijn ervaring met in het ziekenhuis moeten verblijven, is dat je nooit op voorhand weet waar je je het best in zal voelen. Integendeel is het meestal in wat je het minst verwacht 😅 en dat draag je dan de hele tijd.