9 Reacties

één maand geleden

Wij geven flesvoeding maar onze dochter laat ook veel protjes en doet zeker om de twee dagen kaka. Ik denk dat protjes normaal zijn of niet? Zij heeft anders ook geen last.

één maand geleden

Reactie op Pheline

Wij geven flesvoeding maar onze dochter laat ook veel protjes en doet zeker ...
ik wist gewoon niet dat een baby zoveel scheten liet en zo kon stinken 🙈

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

ik wist gewoon niet dat een baby zoveel scheten liet en zo kon stinken 🙈
Die protjes kunnen inderdaad serieus ruiken 😂

één maand geleden

Hier ook veel protjes maar verschillende kakapampers per dag wel

één maand geleden

Hier maakt ons meisje van 10 weken heel veel protjes (zooo schattig!!) en verschillende mosterdkleurige kakjes per dag, soms wel vijf... Ze kan er wat van 😅

MOD

één maand geleden

Denk niet echt dat je je zorgen hoeft daarover te maken..onze scheetjes kunnen ook vies ruiken 😆 alhoewel ik liever had gehad dat ze roken naar rozenbloempjes 🤣 En hier krijgt dl flesvoeding maar is ook niet elke dag kaka dat ze doet

één maand geleden

Hier ook enorm stinkende protjes, zo erg dat er soms een walm rond hem hangt 🥴.. 1x per week stoelgang. Volgens de kinderarts en vroedvrouw niets om ons zorgen rond te maken.. En hij krijgt ook enkel borstvoeding!

één maand geleden

Reactie op GrowingChaos

Hier ook enorm stinkende protjes, zo erg dat er soms een walm rond hem hang ...
Die geur is soms echt erg hè! Dan denk ik “ja nu heeft ze zeker kaka!” En zijn het protjes 🙈🙈

één maand geleden

Hier ook een paar weken maar 1x per week kaka (daarvoor deed ze telkens 1 a 2x per dag) en nu plots weer elke dag. Protjes beginnen nu ook meer te stinken dan de eerste weken na de geboorte haha