Een stinkend vraagje 🙊
Mijn dochtertje krijgt borstvoeding en deed de eerste maand elke dag minstens 1x kaka maar daarna is dat beginnen minderen..
De vroedvrouw en dokter zeiden dat 1x per week voldoende is (of zelfs per 10dagen!) zolang ze geen last heeft van krampen en de stoelgang vloeibaar en normaal van kleur is (wat wel het geval blijft)..
Nu doet ze wel om de week zeker 1x kaka en ik merk niet dat ze last heeft..
Maar ze laat echt heel veel stinkende protjes en soms begint ze dan wel even te neuten en moeten we wat fietsen met haar beentjes totdat ze de lucht kwijt is en dan is ze weer vrolijk..
Nu heb ik al vanalles proberen aanpassen aan mijn voeding om te zien of de stinkende protjes en weinige kaka daaraan liggen maar er verandert niks 🙈
Zijn er nog borstvoedings mama’s waarvan hun kindje weinig kaka doet en veel protjes laat? 😅
Wij geven flesvoeding maar onze dochter laat ook veel protjes en doet zeker om de twee dagen kaka. Ik denk dat protjes normaal zijn of niet? Zij heeft anders ook geen last.
Hier maakt ons meisje van 10 weken heel veel protjes (zooo schattig!!) en verschillende mosterdkleurige kakjes per dag, soms wel vijf... Ze kan er wat van 😅
Denk niet echt dat je je zorgen hoeft daarover te maken..onze scheetjes kunnen ook vies ruiken 😆 alhoewel ik liever had gehad dat ze roken naar rozenbloempjes 🤣
En hier krijgt dl flesvoeding maar is ook niet elke dag kaka dat ze doet
Hier ook enorm stinkende protjes, zo erg dat er soms een walm rond hem hangt 🥴.. 1x per week stoelgang. Volgens de kinderarts en vroedvrouw niets om ons zorgen rond te maken.. En hij krijgt ook enkel borstvoeding!
Hier ook een paar weken maar 1x per week kaka (daarvoor deed ze telkens 1 a 2x per dag) en nu plots weer elke dag. Protjes beginnen nu ook meer te stinken dan de eerste weken na de geboorte haha