9 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds gisteren opeens ben ook 14+5 🥺

10 maanden geleden

Reactie op Alice1208

Ik heb dit ook sinds gisteren opeens ben ook 14+5 🥺
Een geluk bij een ongeluk dan😄 blij dat ik niet alleen ben, maar wel ook heel vervelend voor jou..

10 maanden geleden

Toevallig te weinig slaap gehad waardoor je vermoeid bent ? Mijn ervaring is dat mijn symptomen op zo'n dagen ook erger terugkomen

10 maanden geleden

Reactie op Sielvl

Toevallig te weinig slaap gehad waardoor je vermoeid bent ? Mijn ervaring i ...
Ja, ik word 's nachts heel vaak wakker omdat ik moet plassen en geraak daarna moeilijk weer in slaap.. Het zal misschien daardoor komen dan

10 maanden geleden

Hey je bent niet de enige ik ben ook in mijn tweede trimester bijna 16 weken , ik gaf nog vorige keer over en misselijk en heel moe

10 maanden geleden

Reactie op elnazelisa

Hey je bent niet de enige ik ben ook in mijn tweede trimester bijna 16 weke ...
Oh zo vervelend voor jou ook.. Je leest dan overal dat dit de gouden tijd zou moeten zijn, niet voor ons hehe🥲

10 maanden geleden

Hier ook bijna 16weken en zooo moe...😴

10 maanden geleden

Ik ook nog zo erg misselijk en moe.Ik zit hier weer te bekomen van net over te geven. Ik word er moedeloos van. Blij te horen dat ik dan toch niet alleen ben. Ik begin bijna weer met werken, maar ik ben zo bang dat ik het niet volhoud.

10 maanden geleden

Ik ben 13 weken nog niet helemaal in mijn tweede trimester maar goed… toch nog steeds erg moe en buikpijn zoals ik toen 8 weken ver was… ik had wat betere dagen maar ze keren terug