8 Reacties

één maand geleden

hey mamatje, bij ons was het vorige ook van datte maar bleek dat ons kleine het wat fris had. babys kunnen blijkbaar moeilijk inslaap komen of blijven als ze het fris hebben ik heb haar dan een slaapzak aangedaan en gaat nu terug super goed in de nacht . maar het kan indd ook zijn dat hij in een sprongetje zit. je zou nu in de 3de sprong kunnen zitten. heb je white noise al geprobeerd? dat helpt ons ook wel vaker. hopelijk keert zijn nacht rust spoedig terug. 🌸

één maand geleden

Hier ook hetzelfde, mijn dochter heeft zeer droog huid soort exzeem en ik dacht dat hrt daardoor was. Dat het misschien jeukt en dat ze daardoor onrustig is maar zal misschien toch niet zijn… mss idd een spong

één maand geleden

Hier ook paar onrustige nachten geweest paar weken geleden. Naar mijn gevoel had hij koud. Nu terug beter. Was toen wel nog geen 12 weken. Maar k zou ook aan sprongetje denken eventueel

één maand geleden

Hier exact hetzelfde. Zoontje is nu 14weken en is toch al 2weken dat hij nu weer slechter slaapt. Niks lijkt te helpen, hoe vroeg of hoe laat we hem 's avonds nog eten geven en of we hem dan vroeger of later in bed leggen... Hij ligt in een slaapzak en heb hem nu extra met een lakentje vast proberen leggen (zit vast onder zijn matras). Dat heeft een paar nachten geholpen en het nachtelijk eetuur ook weer wat opgeschoven naar later in de nacht. Maar sinds 2 nachten wroet hij zich ook daar vanonder halverwege de nacht... Wij hebben dus nog niet echt een oplossing gevonden. Kind&gezin zei 2weken geleden bij zijn vaccins dat die slaap regressie van 4maand ook gerust nu al zou kunnen. Hopelijk zijn we er dan ook sneller vanaf.

één maand geleden

Reactie op Müge1987

hey mamatje, bij ons was het vorige ook van datte maar bleek dat ons klein ...
Slaapzakje zal ik zeker eens proberen. Zijn nekje voelt niet echt koud aan, maar kan zeker wel zijn dat hij niet warm genoeg heeft om goed te blijven slapen. Super dat dit bij jouw dochter goed geholpen heeft 🤩

één maand geleden

Reactie op Eskimooo

Hier exact hetzelfde. Zoontje is nu 14weken en is toch al 2weken dat hij nu ...
Oh niet fijn dat dit al zo lang aanhoudt bij jullie. Ik duim mee dat dit vanzelf weer beter wordt!🤞

één maand geleden

Ons zoontje is 13 weken en we hebben sinds vorige week hetzelfde voor. Een paar nachten heel slecht. Dan hebben we hem warmer aangekleed, nieuwe fopspenen uitgetest, hoeveelheid voeding verhoogd. Hij slaapt nu opnieuw blokjes van 3 a 4 uur. Dat is beter dan elk uur wakker maar is niet de 8 uur die we gewoon waren. 🙈

één maand geleden

Reactie op Müge1987

hey mamatje, bij ons was het vorige ook van datte maar bleek dat ons klein ...
Update: we gebruiken intussen al drie nachten een slaapzakje en ons zoontje sliep deze drie nachten terug door tot 6u/6u30. Hopelijk geen gelukkig toeval, want het lijkt alsof we weer vertrokken zijn 😁 Thanks voor de slaapzaktip!