9 Reacties

10 maanden geleden

Bij mij wisselt dit heel erg. Ook tot 10-11 weken heel veel cravings en tot gisteren (14weken) ineens terug een beetje meer.😅 en een goede echo gehad op 12w6d 🥰 ook de nipt was goed. Ik maak me ook snel zorgen als er iets verandert. Ik had zelf een week voor de echo plots minder gespannen borsten. Ondertussen ook weer terug. 4 weken tussen elke echo vind ik ook zolang! Door een eerdere miskraam ga ik toch pas volledig kunnen genieten na de volgende weken echo..

10 maanden geleden

Ik bedoel dus na 10-11 weken had ik ook plots geen cravings meer tot nu dus 😄🙈

10 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Bij mij wisselt dit heel erg. Ook tot 10-11 weken heel veel cravings en tot ...
Oef, zo blij met je reactie! En fantastisch dat je een goede nipt had! 🥰 dat zijn toch al hoop zorgen achterwege.. Zwanger zijn is leuk maar ook ooohh zo stressen haha! 🙈

10 maanden geleden

Ooh,bij mij idem. Ik had een tweetal weken geleden ook plots geen gevoelige borsten, platte buik (terwijl mijn broeken toch al wat begonnen te spannen), en geen misselijkheid meer. Ik vond het zalig, maar net zoals jullie zeggen ook eng en verontrustend naar de baby... Ik begon me ook erge zorgen te maken en allerlei doemscenario's gingen door mijn hoofd 😅. Mijn vriend werd zelfs mee ongerust, want hij zag het verschil ook (normaal is hij de rust zelve). Na een week begonnen mijn borsten, buik en maagproblemen terug... Het is bij mij ook erg wisselend. Vreemd hoe dat gaat. Want dacht/hoopte dat die misselijkheid toch zou minderen eens de 12 weken gepasseerd. En inderdaad, ook het snoepen is plots minder. Ik was altijd zo verslaafd aan ijs en taart. En nu,... Ik wil gewoon gezond eten 😅

10 maanden geleden

Op 10/01 hebben wij de grote echo en nipt 😃🍀. Pas dan zal ik helemaal gerust zijn

10 maanden geleden

Reactie op Anke 1992

Op 10/01 hebben wij de grote echo en nipt 😃🍀. Pas dan zal ik helemaal ger ...
Ik duim! 😃🙏🏻

10 maanden geleden

Bij mij wisselt het ook heel erg.. (14w nu). Juist als ik denk dat mijn symptomen verdwenen zijn en ik me afvraag of ik nog wel zwanger ben, word ik plots weer super misselijk en heel erg moe. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik weet niet of het normaal is🙈

10 maanden geleden

Herken het helemaal 😅

10 maanden geleden

Maak je niet teveel zorgen. Kwaaltjes nemen in het (voor jou bijna) tweede trimester voor heel wat vrouwen af… Zelf heb ik eerder een ‘van dag tot dag’- ervaring. Dagen van cravings en misselijkheid, dagen waarop het allemaal wel meevalt, dagen waarop ik mij super zwanger voel en op andere dagen niet. Met de baby was op mijn echo een paar dagen geleden alles goed op 12,5 weken. 😊