7 Reacties

5 maanden geleden

Hoi hoi, ik lees even mee. Ik ben 33w ek heb echt hetzelfde probleem (sinds enkele weken maar w feller en feller) en buiten soms een brace dragen vind ook nog geen trucjes die helpen. Ik dacht aan accupunctuur? Veel moed!

5 maanden geleden

Carpaal tunnel syndroom komt wel vaker voor als je zwanger bent. Komt door het vocht dat we vasthouden. Mss eens opzoeken en checken of dat overeenkomt met wat jullie voelen?

5 maanden geleden

Reactie op lizzie1234

Carpaal tunnel syndroom komt wel vaker voor als je zwanger bent. Komt door ...
Ja ik denk wel dat het dat is inderdaad of het syndroom van De Quervain (peesontsteking), maar er helpt niet echt iets in het lijstje van verzachtende trucjes:) Nog even volhouden zeker? 😘

5 maanden geleden

Misschien helpt lauw warm badje Warm om de spieren te ontspannen lauw om niet te zwellen?

5 maanden geleden

Hier hetzelfde probleem.. 34+3 zwanger en sinds 3 weken ook dit probleem en wordt iedere dag erger… het is zodanig erg dat ik mijn dochtertje van 3 jaar smorgens haar haren amper kan borstelen, haar boterhammetjes niet kan smeren/snijden… doorheen de dag doet het veel pijn maar is het verdraagzaam… maar snachts is het ergst… ik slaap met twee braces (aan elke kant 1 ) en nog helpt het niet. Ik had van mijn dochtertje ook carpale tunnel syndroom maar dit deed belange niet zon pijn als nu… vannacht tot 4.40u wakker gelegen van de pijn tot huilens toe (en ik heb echt wel een hoge pijngrens) Ik ga om 15.40u naar de Dokter want dit is volgens Mij echt niet normaal :(

5 maanden geleden

Reactie op CKDFM

Hier hetzelfde probleem.. 34+3 zwanger en sinds 3 weken ook dit probleem en ...
Dat is echt heftig, amai. Veel succes, benieuwd wat de dokter zegt.

5 maanden geleden

9/10 carpaal tunnel syndroom. Kan zelf na de bevalling nog even aanhouden. Bij mijn eerste zwangerschap ook last van gehad en is gelukkig vanzelf weer verdwenen