7 Reacties

3 maanden geleden

Hier 14 dagen na mijn bevalling en identiek! Moet echt gaan zitten na een wandeling want weet mij niet meer te houden van de druk die ik voel

3 maanden geleden

Ik ben 3 weken geleden bevallen en ik kan ook nog steeds niet lang staan, wandelen of zitten omdat ik anders zou flauwvallen van de pijn. Ik voel vooral dan heel veel druk in mijn vagina 🥲

3 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ik ben 3 weken geleden bevallen en ik kan ook nog steeds niet lang staan, w ...
😔 ik hoop dat het heel snel beter wordt.. dankjewel om je ervanring te delen.. ergens is het een geruststelling dat ik niet alleen ben en dat de klachten "normaal" zijn na de bevalling... zorg goed voor jezelf🙏🏻☺️

3 maanden geleden

Reactie op shani93

Hier 14 dagen na mijn bevalling en identiek! Moet echt gaan zitten na een ...
Heel erg bedankt voor jou reactie!! Ik hoop dat het snel beter wordt. Het is fijn om te lezen dat ik niet alleen ben!! Zorg goed voor jezelf🙏🏻😊

3 maanden geleden

Reactie op hilal1995

😔 ik hoop dat het heel snel beter wordt.. dankjewel om je ervanring te del ...
Ja vond ik ook geruststellend dat ik niet de enige ben... Dat lijkt wel zo he, alsof iedereen er veel sneller van af is. Heel veel beterschap jij ook en veel genieten van de baby! 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Bebecoco

Ja vond ik ook geruststellend dat ik niet de enige ben... Dat lijkt wel zo ...
Inderdaad!! En je denkt dan ineens aan het ergste. Heel erg bedankt!! Geniet ook van elke moment met je kleine wonder❤️😊!! Super bedankt

3 maanden geleden

Hey Ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik kon niet wandelen, rechtstaan of op wc zitten, door de druk op mijn baarmoeder Het deed deugd om te zitten na 2-3min rechtstaan En het riek niet zo fris daarbeneden Ik ben dan naar gyne geweest omdat ik mij zorgen maakte, het bleek een baarmoederinfectie te zijn bij mij 🙁 Met antibiotica is het goed gekomen Veel beterschap! Zeker eens gaan checken als het niet verbeterd