5 Reacties

24 dagen geleden

Misschien alcoholvrije vanille erin doen? Je kan het eens proberen 😅 En voor de krampjes misschien wat indikken met johannesbroodpitmeel? Ze hadden me dit toen als tip gegeven moest het te erg worden na zijn frenectomie.

24 dagen geleden

Ben je zeker dat het gewoon krampjes zijn? Tegen ons werd ook altijd gezegd dat ons zoontje gewoon hevige babykrampjes had maar uiteindelijk bleek het (toen nog verborgen) reflux te zijn.

24 dagen geleden

Reactie op babyvdb2023

Misschien alcoholvrije vanille erin doen? Je kan het eens proberen 😅 En ...
We gebruiken al jbpm maar desondanks geeft ze nog altijd terug 😅

24 dagen geleden

Reactie op EDEP

Ben je zeker dat het gewoon krampjes zijn? Tegen ons werd ook altijd gezegd ...
Ze krijgt al omeprazol omwille van verborgen reflux. Al heb ik daar soms het gevoel bij dat ze zich niet goed voelt aan haar maagje en daar ook krampen van krijgt.. :/

24 dagen geleden

Reactie op JolienN1990

Ze krijgt al omeprazol omwille van verborgen reflux. Al heb ik daar soms he ...
Ocharme, zo zielig he! Ons zoontje heeft heel erge reflux en geeft zelfs zijn groentepap terug dus hier is het ook vaak met veel "gezeur" en gehuil. Het is toch pittig, he: je kindje dagelijks te zien lijden. Ik hoop dat het hier ook snel betert maar ik vrees dat wij ook al alles doen wat we kunnen doen: Nutrilon AR, Omeprazol, lactulose, bactiol, ... 🙈 Hopelijk vinden jullie snel een oplossing en gaat het snel beter met Febe!